مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در گفت و گو با پانا:

صبر، ابتکار و مدیریت از ویژگی های بارز آیت الله هاشمی رفسنجانی بود

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، صبر، ابتکار و مدیریت را از ویژگی های بارز آیت الله هاشمی رفسنجانی عنوان کرد.

کد مطلب: ۵۶۷۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد

جعفر پاشایی در گفت و گو با خبرنگار پانا ضمن عرض تسلیت به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و بابیان این که ایشان از قبل انقلاب با رژیم پهلوی مبارزه کردند و برای اسلام و انقلاب افتخارات زیادی آفریدند،اظهار داشت: صبر، تحمل، بردباری، مدیریت، ابتکار، خلاقیت، نوآوری و کارآمدی از ویژگی های بارز شخصیت ایشان بود.

وی افزود: حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در زمان اسقرار نظام جمهوری اسلامی ایران و در دوران امام راحل و در زمان رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)لحظه ای از حمایت ولایت و رهبری دست نکشیدند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تصریح کرد: الان که فقدان ایشان را احساس می کنیم حتما موضوع بسیار مهمی به نام اسلام که ماترک نبی مکرم اسلام و ماحصل خون شهیدان است را محافظت کنیم.

پاشایی ادامه داد: جوانان عزیز که تازه پا به عرصه های مختلف نظام گذاشته اند با حمایت و هدایت رهبر معظم انقلاب راه امام و شهدا و بزرگواری این چنینی که برای استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران زحمت کشیدند را ادامه دهند.

وی با اشاره به تفرقه افکنی های دشمن خاطر نشان کرد: خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی ایران طوری پایه ریزی شده است که توانایی ایستادگی در مقابل استکبار جهانی را دارد و حو ادث و قایع بسیار مهمی چون هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشته است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان این که در زمان ارتحال امام (ره) دشمن چشم طمع به این سرزمین دوخته بود ولی با انتخاب جانشین خلف، حضرت آیت الله خامنه ای به رهبری انقلاب نقشه دشمنان نقش بر آب شد، گفت: این انقلاب در برابر دشمنان مصونیت پیدا کرده است حوادثی این چنینی نمی تواند ضربه ای به آرمان های انقلاب بزند. البته این ضایعه بزرگی است و چندین سال طول می کشد که شخصیتی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی تحویل نظام داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار