پیام تسلیت رییس سازمان دانش آموزی درپی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

حجت الاسلام خطیب امامقلی مدیر سازمان دانش آموزی استان قزوین با صدور پیامی ارتحال جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت .

کد مطلب: ۵۶۷۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، حجت الاسلام خطیب امامقلی مدیر سازمان دانش آموزی استان قزوین با صدور پیامی ارتحال جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت .

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال جانسوز آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، یار دیرین امام و انقلاب و رهبری در روزهای سخت و دشوار، عالم مجاهد و خستگی ناپذیر و رزمنده ای دلیر در خطوط مقدم مبارزه با طاغوت و دفاع مقدس، سیاست مداری جامع نگر، فقیهی عامل، عادل و معتدل، مخزن اسرار نظام، سنگ صبور مردم و امیرکبیر دوران، شخصیتی که در عین اقتدار مظلوم و مهربان و در عین بی مهری های روزگار صبور و پر تحمل بود.

ایشان در پیشرفت و آبادانی کشور کم نگذاشت و همواره از وحدت ملی و اعتدال سخن می گفت و از افراط و تفریط به دور و در یک کلام تاریخ مجسم این دوران بود که از میان ما پر کشید و غم جانکاهی را در قلب دوست داران نظام گذاشت ولذا اینجانب مصیبت غم ازدست دادن سردار سازندگی معاصر ایران را به حضرت بقیه الله و رهبر معظم انقلاب و بیت حضرت امام راحل و خاندان مکرم هاشمی رفسنجانی و همچین ملت شریف ایران و جامعه فرهنگیان تسلیت عرض مینمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار