پیام استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی؛

آیت الله هاشمی رفسنجانی امین امام و رهبری بود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی ارتحال ملکوتی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۵۶۷۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، متن این پیام بدین شرح است:بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر رحلت عالم وارسته، دانشمند بزرگ و مبارز نستوه حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین و صدیق امام و رهبری و مرد روزهای سخت انقلاب و نظام باعث تاسف و تالم شد و ضایعه ای اسفبار و ثلمه ای جبران ناپذیر برای کشور و نظام مقدس جمهور اسلامی محسوب می شود.
بی شک خدمات ارزنده آن مرد بزرگ و مبارز خستگی ناپذیر در قبل از انقلاب و در طول دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی و تحمل رنجها و شکنجه ها در زندانهای ساواک و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در حساس ترین دورانهای حیات نظام و انقلاب بر کسی پوشیده نیست.
آن عالم فقید و مجاهد نستوه که از اعضای برجسته و موثر شورای انقلاب بوده، در دوران حیات خود علاوه بر امین امام و رهبری مسئولیتهایی همچون سرپرستی وزارت کشور، ریاست مجلس شورای اسلامی، رییس مجلس خبرگان رهبری، رییس جمهور ایران اسلامی ، رییس مجلس خبرگان رهبری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تنها گوشه ای از خدمات ارزنده و گنجینه گرانبهای این همسنگر رهبر معظم انقلاب است.
اینجانب به نمایندگی از مردم شریف، انقلابی و همیشه در صحنه استان کهگیلویه وبویراحمد ارتحال ملکوتی عالم ربانی حضرت آیت الله العظمی هاشمی رفسنجانی را محضر رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام، حوزه های علمیه و ملت قدر شناس ایران اسلامی و بیت مکرم آن فقید سعید تسلیت و تعزیت عرض میکنم و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان و علو درجات را برای ایشان در جوار حضرت حق مسالت می نمایم.

سید موسی خادمی_ استاندار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار