دبیر جام باشگاههای کتابخوانی خبر داد

مهلت معرفی باشگاههای کتابخوانی برگزیده در شهرستان‌ها اعلام شد

ابراهیم حیدری دبیر جام باشگاههای کتابخوانی گفت: پانزده شهرستان شرکت‌کننده در جام باشگاههای کتابخوانی، تا دهم بهمن ماه فرصت دارند که باشگاههای برگزیده را به دبیرخانۀ مرکزی جام معرفی کنند.

کد مطلب: ۵۶۷۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس فرهنگی پانا، دبیر اجرایی این جام با اعلام این مطلب افزود: کارشناسان ما پس از دریافت اسامی و مشخصات باشگاههای برگزیده در دبیرخانۀ جام باشگاهها، تا بیست و پنجم بهمن ماه، با بررسی مدارک باشگاهها و فعالیت‌های آنها، باشگاه برگزیده را انتخاب خواهند کرد. در کنار این انتخاب، بهترین کتاب به انتخاب بچه‌ها، بهترین نامه به نویسندگان و بهترین فیلم موبایلی معرفی کتاب نیز انتخاب خواهد شد.
معاون پژوهشی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی، دربارۀ شاخص‌های انتخاب باشگاه برگزیده گفت: تعداد اعضا، تعداد کتاب‌های خوانده‌شده، اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های ترویجی، مشارکت اعضا، تأثیر فعالیت‌های باشگاه، همکاری با نهادها، گروه‌ها یا سازمان‌های همکار و شیوۀ مشارکت آنها، نحوۀ هزینه‌ها و امکانات باشگاه و برنامه‌های آینده در انتخاب باشگاه برگزیده مد نظر قرار خواهد گرفت.
مراسم پایانی جام باشگاههای کتابخوانی، اسفند ماه جاری با حضور وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش در تهران برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار