در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

3 بسته پیشنهادی برای حل مشکلات تعاونی مسکن اتوبوسرانی

عضو شورای شهر تهران درباره پیگیری وضعیت مشکل تعاونی مسکن شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: 3 پیشنهاد در رابطه با حل مشکل تعاونی مسکن فوق، مطرح شده که در جلسه آینده فراکسیون کارگری شورا درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

کد مطلب: ۵۶۷۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد

احمد حکیمی پور در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به مشکلات پیش آمده برای اعضای تعاونی مسکن شرکت واحد اتوبوسرانی و پیگیری این موضوع در جلسه فراکسیون کارگری شورای شهر تهران اظهارداشت: جلسات فراکسیون کارگری از ابتدای دوره چهارم شورای شهر تهران به طور مستمر به منظور حل مشکلات کارگران برگزار می شود و 5 تن از اعضای شورا(سرخو، حکیمی پور، سالاری، حقانی و حافظی) در آن عضو هستند.

عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: کلیه مواردی که مربوط به مسایل کارگری می شود چه در مجموعه شهرداری و یا خارج از آن که مربوط به ساماندهی کارگران است در فراکسیون کارگری شورای شهر دنبال می شود. در این زمینه تا کنون مشکلات بخش های آتش نشانی، موسسه همشهری و سازمان بهشت زهرا دنبال شده است.

وی افزود: در رابطه با موضوع تعاونی مسکن اتوبوسرانی که اخیرا مطرح شده و تجمعی هم مقابل شورای شهر تهران صورت گرفت، جلسه ای برگزار شد و در این جلسه بحث های مختلف راجع به مشکلات کارگران اتوبوسرانی مطرح شد ضمن اینکه در صحن شورا نیز توضیحاتی ارائه شد و طی آن قرار بر این شد تا جلسه ای دو هفته آینده برگزار شود و در این فاصله گزارشی از مشکلات و وضعیت تعاونی مسکن اتوبوسرانی ارائه شود.

حکیمی پور تصریح کرد: قرار شد تا گزارش وضعیت تعاونی مسکن اتوبوسرانی هم از سوی ذی نفعان و هم مسئولان تعاونی تهیه و ارائه شود. از طرفی همچنین 3 پیشنهاد در رابطه با حل مشکل تعاونی مسکن فوق، مطرح شده که در جلسه آینده فراکسیون کارگری شورا درباره آن تصمیم گیری خواهد شد تا در نهایت مشکلات این تعاونی که سالها روی زمین باقی مانده به نتیجه برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار