استان چهارمحال و بختیاری:

پيام تسليت استاندار به دنبال درگذشت مرحوم آيت الله هاشمي رفسنجاني

استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي درگذشت مرحوم آيت الله اكبر هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام را تسليت گفت.

کد مطلب: ۵۶۷۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری ، متن كامل پيام قاسم سليماني دشتكي به شرح ذيل است:
درگذشت ناگهاني آيت الله اكبر هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام و يار ديرين امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري (مدظله العالي) باعث تأسف و تألم شديد خاطر گرديد.
آيت الله اكبر هاشمي رفسنجاني از دوران جواني با پيوستن به نهضت اسلامي امام خميني (ره) راه مبارزه با رژيم طاغوت را در پيش گرفت و پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران هم با قبول مسئوليت هاي مهم در مناصب مختلف خدمات شاياني در راه تحقق اسلام، انقلاب و سربلندي نظام جمهوري اسلامي به انجام رساند.
اينجانب با تسليت اين مصيبت به مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، رئيس جمهوري اسلامي ايران، علما، مراجع، فضلا، طلبه هاي حوزه هاي علميه، به ويژه خانواده و خاندان محترمشان و تمامي مردم ايران اسلامي و اهالي شهيدپرور چهارمحال و بختياري با بازماندگان مكرّم ايشان ابراز همدردي كرده و علوّ درجات آن بزرگوار را از درگاه احديت مسئلت مي نمايم.
افزوده مي شود، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام عصر يكشنبه در بيمارستان شهداي تجريش به امام راحل، همرزمان شهيد و همه شهيدان انقلابي و دفاع مقدس پيوست.

آيت الله اكبر هاشمي رفسنجاني يار ديرين امام و رهبري در سوم شهريور سال ۱۳۱۳ در رفسنجان چشم به جهان گشود.
آيت الله هاشمي رفسنجاني ده ها سال مبارزه با رژيم شاهنشاهي، فعاليت تعيين كننده در دوران انقلاب اسلامي، عضويت در شوراي انقلاب، فرماندهي كل قوا در دفاع مقدس با حكم امام خميني (ره)، رياست سه دوره مجلس شوراي اسلامي و چهارمين رئيس جمهوري اسلامي ايران در دو دوره پياپي بين سال هاي ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۶ را در كارنامه خود داشته و به عنوان يكي از پرنفوذترين شخصيت هاي سياسي جمهوري اسلامي شناخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار