به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان شمالی پیام تسلیت صادرکردند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد و استاندار خراسان شمالی به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام پیامی صادر کردند.

کد مطلب: ۵۶۷۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی ،متن پیام حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد و محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
" هیچ کس برای من آقای هاشمی نمی شود."مقام معظم رهبری
درشامگاه نوزده دیماه که یادآور جانفشانی های شهدای انقلاب برای به ثمررسیدن این نظام در طوفان حوادث واتفاقات گذشته است، بارسنگین مصیبت فرود آمد ومردم وفاداربه نظام و ولایت، اندوه بار و مصیبت زده شدند .
چهره محبوب و آشنای مردم وغمخوار کشور وانقلاب و خدمتگزاری صدیق برای امت و منویات امام راحل(ره) ، با اندیشه هایی روشن وچشمانی تیزبین درخدمت نظام ، رهبری، کشور و ملت ، دوستداران خویش را ترک کرد وایران اسلامی را به عزای خویش نشاند .
نقش بی بدیل مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول سال های مبارزه وتلاش فراموش نشدنی است، از تحمل مرارت ها و زندان و شکنجه جلادان رژیم ستمشاهی تا نقش آفرینی در مقاطع حساس پس از انقلاب اسلامی، حضور در عالی ترین سطوح نظام در مجلس شورای اسلامی، جانشینی فرماندهی کل قوا، خدمت صادقانه وتلاش مستمر در طول دوران ریاست جمهوری و حضور در ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری و انجام کارهای بزرگ با تدبیری مثال زدنی، حراست عاشقانه از خط امام و رهبری ایشان را به استوانه نظام تبدیل کرده بود .
اکنون این یاردیرین امام ورهبری از میان ما رفت و ملت شریف ایران را در فقدان خود مغموم کرده است .
این غم جانکاه را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفداه) ، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) ،ریاست جمهورو ملت شریف ایران مخصوصاً مردم قدرشناس استان خراسان شمالی تسلیت میگوییم .
خداوندروح آن مرحوم را مشمول فضل و رحمت خود قرار دهد و با اولیائش محشور فرماید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار