پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران درپی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیت صادر کرد.

کد مطلب: ۵۶۷۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، متن پیام سید علی قاسمی به شرح زیر می‌باشد:

"بسم الله االرحمن الرحیم

انالله وانا الیه راجعون

این لحظات ناخوش و غم انگیز یادآور لحظاتی هست که خبر شهادت برادرانم را شنیده بودم، آن لحظه ای برایم تداعی شد که خبر ارتحال رهبر کبیر انقلاب اعلام شده بود؛ این لحظات سختی است برای همه کسانی که عشق خمینی کبیر در دل و اهداف بلند او را در سر دارند و بابت تجلی و تحقق شعارهای انقلاب در تکاپو و تلاشند و همواره استمرار و پایداری نظام جمهوری اسلامی را عاشقانه جستجوگرند.

مطمئن هستم این لحظه ها برای مقام معظم رهبری لحظه های سخت وغم آلودی است؛ بی شک ملت ایران یکی از بزرگترین رجال نخبه سیاسی و سازندگی تاریخ خود را ازدست داده است؛کسی که شکنجه های سخت رژیم پهلوی را تحمل کرد تا انقلاب اسلامی بتواند، برای ملتش آزادی، آزادگی، دینداری، آسایش و رفاه، استقلال سیاسی و اقتصادی را در سایه سار جمهوری اسلامی فراهم آورد.

روح متعالی سردار سازندگی و ایثار اکنون به مراد و امام خود ملحق شد و در جوار رحمت حضرت باریتعالی آرام گرفت. بی شک باید اذعان داشت « یَآ أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِى إِلَى‏ رَبِّکَ رَاضِیَةً مَّرْضِیَّةً فَادْخُلِى فِى عِبَادِى وَادْخُلِى جَنَّتِى».

لذا بر خود فرض می دانم این ضایعه بزرگ را به حضرت موعود(عج) و رهبر فقیه و فرزانه آیت الله الاعظمی خامنه ای، علمای عظام، ملت شریف و قدردان ایران اسلامی و خانواده ارجمند ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان علوّ درجات را برای آن بزرگوار و صبری جمیل برای بازماندگانش مسئلت نمایم.

در خاتمه از همه عزیزان و اهالی فرهنگ و ادارات متبوع دعوت می کنم که با حضور هر چه تمام تر در مراسم سوگ این بزرگ مرد عرصه انقلاب اسلامی، مراتب قدر شناسی خود را اعلام نمایند‌.

از شمار دو چشم یک تن کم وز شمار خرد هزاران بیش

سید علی قاسمی

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران"

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار