همايش استانی "اقتصاد مقاومتی و نقش آن در توسعه" در نور برگزار می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: همايش استانی ا"قتصاد مقاومتي و نقش آن در توسعه" 14 اسفند ماه سال جاری در شهرستان نور برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۵۶۷۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، حسن خيريانپور با اعلام این خبر اظهار داشت: در اين همايش كه در راستای منويات مقام معظم رهبري و درسال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بر پا مي گردد، اثرات اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در بهبود فضای اقتصادی و توسعه همه جانبه استان مازندران مورد ارزيابی صاحب نظران قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادي و توسعه منابع استانداری مازندران با اشاره به اينكه همايش روز 14 اسفند ماه سال جاري در محل سالن همايش های دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نور با حضور مهمانان و مقامات ملي و استاني برگزار مي گردد ، اقتصاد مقاومتي - توليد و سرمايه، اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش بنيان، اقتصاد مقاومتی، گردشگری، اقتصاد مقاومتی، اقتصاد كشاورزی، با تاكيد بر تقويت توليد ملی را از مهم ترين محور‌های اين همايش عنوان کرد.

حسن خيريانپور در ادامه افزود: به منظور برگزاری هدفمند و موفق اين همايش علاوه بر شكل گيری ستاد مركزی 5 كميته در بخش های پشتيبانی، امنيتی، تشريفات، تبليغات و اطلاع رسانی، نمايشگاهي و علمی نيز تشكيل گرديد.

وی با اشاره به استقرار دبيرخانه اين همايش در دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان نور، از علاقمندی و مشاركت جدي فعالان اقتصادی و تشكلهای بخش خصوصي در اين رويداد مهم خبر داد و از صاحبنظران، اساتيد و نخبگان استان خواستند در اين همايش نقش موثر و محوری ايفا نمایند.

معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: در تاريخ هاي 12 و 13 اسفند ماه اعضای كميسيون اقتصادي مجلس شورای اسلامي در مازندران حضور يافته و طبق برنامه ريزی انجام شده در اين همايش شركت خواهند كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار