مدیرکل فرهنگی،هنری در گفت و گو با پانا:

سامانه ملي راهيان نور پالایش اطلاعات ارگان های مرتبط را انجام می دهد

مدیرکل فرهنگی،هنری،اردوها و فضاهای پرورشی گفت: سامانه ملي راهيان نور پالایش اطلاعات ارگان ها مرتبط با این اردوها را انجام می دهد و افراد را جریان مسائل ، مشکلات و رفت و آمدها قرار می دهد .

کد مطلب: ۵۶۷۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد

مهدی علی اکبر زاده در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت : ستاد مركزی راهيان نور به منظور تسهيل و تسريع در ارائه خدمات درمانی، بهداشتی، ‌امنيتی، ‌انتظامی، قضايی، امور درمانی رايگان و مشاوره وضعيت آب وهوا و ترافيك (درمحدوده جغرافيايي راهيان نور، اقدام به راه اندازي «سامانه ملي راهيان نور» به شماره 096313 كرده است .

وی افزود: این سامانه پالایش اطلاعات انجام می دهد که مربوط به وزارت آموزش و پرورش نیست و توسط ستاد مرکزی راهیان نور راه اندازی شده و هر لحظه از طریق این سامانه ارتباط بین مردم و ارتباط بین افرادی که اعزام شده اند برقرار می شود .

مدیرکل فرهنگی ،هنری اردوها و فضاهای پرورشی گفت: دوایر و بخش های مختلفی که در زمینه ستاد راهیان نور فعالیت می کنند اخبار اطلاعاتشان در این سامانه پالایش می شود .

وی ادامه داد: هر زمانی که تماسی با این سامانه گرفته می شود بلافاصله از طریق این سامانه و مراجعی که ارتباط مستقیم با اردوهای راهیان نور قرار دارند در جریان مسائل ، مشکلات ، رفت و آمد ها و ... قرار می گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار