دستیار رئیس جمهوری گفت:

کارهای الگویی خوبی در زمینه حقوق شهروندی در گیلان انجام شده است

دستیار رئیس‌ جمهوری در امور حقوق شهروندی گفت:اقداماتی که در گیلان انجام شده٬ الگوست و این استان در زمینه حقوق شهروندی در کشور، پیشتاز محسوب می شود.

کد مطلب: ۵۶۷۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان ، الهام امین زاده دستیار رئیس جمهوری روز یکشنبه در دیدار با استاندار گیلان در رشت افزود: در نشست های مختلف با استانداران و مسئولان کشوری، اقدامات گیلان در حوزه حقوق شهروندی معرفی می شود.
امین زاده اظهار کرد: طی سه سال گذشته در این استان، درباره حقوق شهروندی اقدامات الگویی خوبی همچون تدوین و انتشار پیک حقوق شهروندی انجام شده که ارزشمند است.
وی خاطرنشان کرد: اینکه در گیلان، آموزش حقوق شهروندی از مدارس و سنین پایه شروع شده، کار شایسته ای است که نظیر این اقدام، در استان های دیگر دیده نشده است.
دستیار رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی اضافه کرد: آموزش و پرورش می تواند مشابه این کار را در سراسر کشور انجام دهد.
به گزارش ایرنا، الهام امین زاده صبح امروز (یکشنبه) با همراهی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان، فرماندار شهرستان رشت و دیگر مدیران استان، در گلزار شهدای رشت حضور یافت و به شهدای والامقام این شهر ادای احترام کرد.
دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان، شرکت در کارگاه گفتمان سازی حقوق شهروندی، حضور در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی تربیت مربی حقوق شهروندی و همچنین شرکت در نشست نقش رسانه ها و سازمان های مردم نهاد در گفتمان سازی حقوق شهروندی از برنامه های امروز امین زاده در سفر به گیلان است.
دستیار رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی، شب گذشته (شنبه) در فرودگاه سردارجنگل رشت مورد استقبال محمد احمدی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، فرماندار شهرستان رشت و برخی دیگر از مدیران کل و رئیسان دستگاه های فرهنگی و اجرایی استان قرار گرفت.
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری فروردین ماه سال 92 در نخستین همایش انتخاباتی یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفته بود: من اگر بار مسئولیت امور اجرایی کشور را برعهده بگیرم، منشور حقوق شهروندی را تدوین می‌کنم و معتقدم باید احساس برابری میان تمام مردم برقرار باشد.
رئیس جمهوری پنجم آذرماه سال 1392 نیز هنگام ارائه گزارش 100 روزه خود به مردم، از آماده شدن ویراست نخست منشور و در دسترس عموم قرار گرفتن آن در پایگاه الکترونیکی ریاست جمهوری خبر داد.
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری، اواخر آذرماه امسال منشور حقوق شهروندی با 23 سرفصل و 120 ماده به همراه ساز و کار اجرا و نظارت بر حسن اجرای حقوق شهروندی و همچنین ارجاعات قانونی مواد آن را امضا و رونمایی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار