مدیرکل پست استان سمنان خبرداد:

پست استان از ظرفیت بالایی در خصوص ارائه خدمات نوین برخوردار است

مدیرکل پست استان سمنان ضمن تشریح برنامه های پست استان، اقدامات صورت پذیرفته در جهت تحقق این اهداف را مثبت تلقی کرد و خبرداد: پست استان از ظرفیت بالایی در خصوص ارائه خدمات نوین برخوردار است.

کد مطلب: ۵۶۶۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد

شهرام صادر در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان، با بیان اینکه مهمترين هدف اداره پست استان، کاهش هزينه‌ها و افزایش سود و درآمد همراه با ارائه خدمات نوین است، افزود: اداره کل پست استان سمنان به عنوان يک بنگاه اقتصادي از ظرفیت‌های بالایی برای تحقق این اهداف برخوردار است؛ لذا افزايش درآمدهاي پايدار از طريق گسترش بازاريابي و جذب قراردادهای کلان از اهداف این مدیریت است.

وی در ادامه سخنان خود بر تقویت بخش بازاریابی و تعامل با بخش خصوصی اشاره داشت و گفت: هدف نهایی پست استان سمنان، رضایتمندی ذینفعان است.

مدیرکل پست استان سمنان، توسعه خدمات در روستاها را از دیگر اهداف خود مطرح کرد و اظهار داشت: پست استان آماده ارائه خدمات نیابتی سایر سازمان ها و ادارات در دفاتر ICT روستايي دارد تا ضمن ارائه خدمات به نقاط محروم، رونق این دفاتر را نیز فراهم آورد.

صادر در ادامه از دیگر اهداف مهم اداره کل پست استان سمنان را حفظ مشتریان دانست و گفت: در خصوص افزایش کیفیت، اهتمام لازم صورت گرفته است.

وی، دسترسی به بالاترین سطح کیفی خدمات را دور از دسترس ندانسته و اقدامات صورت گرفته در این خصوص را عنوان کرد و بیان داشت: برگزاری دوره های آموزشی جهت افزايش پرسنل، برگزاري جلسات مستمر اتاق فکر، تعامل با استان های موفق و .... از جمله اقداماتی است که در این راستا صورت گرفته است.

مدیرکل پست استان سمنان، در خصوص پروژه GNAF گفت: به منظور افزايش تعامل و تقويت بازاريابي، ديدارهايي با مقامات استانی و شهرستانی همچون فرمانداران و شهرداران ديگر شهرستان‌هاي استان داشته ایم که در این دیدارها برای تسریع در روند این پروژه، برنامه هایی تدوین شده است.

صادر، ضمن قدردانی از تلاش موزعین اذعان داشت: بخش توزیع و نامه‌رسانی یکی از مهم ترین بخش‌های پست است که کارکنان آن نیز جزء پرتلاش‌‌ترین کارکنان شبکه پستی می‌باشند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پست استان سمنان دارای ظرفیت های بالقوه ای از لحاظ نیروی انسانی و لجستیکی و غیره می باشد که کلیه دستگاه های اجرایی می توانند با امنیت خاطر، خدمات با کیفیتی را از طریق پست به جامعه ارائه کنند.

مدیرکل پست استان سمنان، از دیگر ظرفیت های اداره پست را توسعه سرويس‌هاي الکترونیکی، افزایش سرانه ترافیک و درآمد، رضایت مشتریان، بازاریابی، ایجاد و گسترش سرویس بازار الکترونیک، ارائه و گسترش سرویس کارت پستال الکترونيکي، تمبر شخصی، ارائه خدمات پست لجستیک، ارائه خدمات بار انبوه و پست مستقیم، عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار