نشست صمیمی مدیرکل تأمین اجتماعی ومدیرسازمان دانش آموزی خراسان شمالی

نشست صمیمی مدیرکل تأمین اجتماعی و مدیر سازمان دانش آموزی ، کارشناس ارشد و رابط عمومی در دفتر مدیرکل تأمین اجتماعی استان برگزارشد.

کد مطلب: ۵۶۶۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، محمد علی عباس زاده وحید مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان شمالی در این نشست ،برترویج فرهنگ بیمه و آگاهی دانش آموزان و خانواده هاشان از اهداف بیمه را ضروری دانست ، گفت: با انعقاد قرار داد در رابطه با آموز شهایی که سازمان تأمین اجتماعی و سازمان دانش آموزی استان برای دانش آموزان برگزار می کند امیدواریم تعامل و ارتباط بیشتری بین دانش آموزان با سازمان بیمه تامین اجتماعی برقرار شود.

وی با ارائه گزارشی از اهداف برنامه سازمان تأمین اجتماعی استان و ضمن تشکر از اجرای خوب و کیفیت طرح گردشگری دانش آموزان تشکیلات پیشتازان و فرزانگان و بازدید بیش از 311 نفر از اعضاء تشکیلات دانش آموزی از شعب بیمه تأمین اجتماعی گفت: یکی از جامعه هدف و ارزشمند بودن کارسازمان تأمین اجتماعی، آشنایی دانش آموزان با کار سازمان تأمین اجتماعی برای آموزش مهارت های اجتماعی، زندگی ، خدمات و فعالیت تأمین اجتماعی است.

عباس زاده افزود: اگر یک نفر از این افراد در جامعه مخاطب با اهداف بیمه آشنا شود و کارش را انجام دهد، مسلماً با بیمه کردن خود و خانواده هاشان خیلی تأثیر خواهد گذاشت.

وی در ادامه با تأکید بر همکاری متقابل و دوسویه بین اداره کل تامین اجتماعی و سازمان دانش آموزی استان، آمادگی سازمان تأمین اجتماعی برای ادامه طرح گردشگری و بازدید از شعب برای 6 برنامه دیگر را اعلام و خواستار عقد تفاهم نامه در زمینه های مختلف شدند.

مجید مصباح مدیرسازمان دانش آموزی خراسان شمالی نیز در ادامه این نشست ، طرح گردشگری تأمین اجتماعی را طرح مبارکی دانست و با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده گفت: تعداد بیش از 311 دانش آموز و 18 مربی از6 شعب تأمین اجتماعی در شهرستان ها ی استان بازدید و تحت آموزش قرار گرفتند.

وی با اشاره به تببین نمونه هایی از تفاهم نامه سازمان دانش آموزی استان ، باسایر سازمان ها و نهادها، معرفی برنامه ها و فعالیت های سازمان دانش آموزی برای45 هزار عضو دانش اموز و هزارو 970 مربی ، خواستار عقد تفاهم نامه در قالب طرح های آموزش مهارتهای اجتماعی و مهارتهای زندگی شدند.

مصباح گفت: اجرای طرح یاران مدرسه (یاران تأمین اجتماعی ) برگزاری کارگاههای آموزشی در مدارس و اردو های مهارتی و معرفتی در مدارس و شهرستا ن ها از مهمترین برنامه هایی که با استقبال خوبی مواجه شد.

شایان ذکراست، در این نشست ، مقررشد سازمان تأمین اجتماعی و سازمان دانش آموزی استان برای شناسایی زمینه های همکاری در آینده نزدیک تفاهم نامه منعقد نمایند

همچنین در این جلسه تفاهم چگونگی اجرای شش برنامه گردشگری و بازدید اعضا پیشتازان و فرزانگان از شعب تامین اجتماعی استان منعقد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار