عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت وگازدرگفت وگو با پانا:

تحقق اهداف صادرات فرآورده های نفتی /ارزش افزوده بالای محصولات صادراتی

عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت ،گاز و پتروشیمی با اشاره به اینکه اهداف صادراتی کشور در صادرات فرآورده های نفت و گاز و پتروشیمی محقق شده است ، تصریح کرد: صادرات افزایش یافته و از نظر وزنی اهداف پیش بینی شده محقق شده است .

کد مطلب: ۵۶۶۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد

افتخاری درخصوص تورم قیمتی در شرایط رکودی اقتصاد گفت : تورم زمانی وجود دارد که گردش کار وجود ندارد که ناشی از عدم برنامه ریزی های بلندمدت اقتصادی است .

وی با بیان اینکه مقداری ارز به بانکها برای گشایش اعتبارات اسنادی تزریق شده است ، گفت: این تزریق ارز موجب شده تا قیمت ها در بازار ارز کمی متعادل شود اما مجددا قیمت ها افزایش یافت .

اسفندیاری با اشاره به افزایش صادرات فرآورده های نفت ،گاز و پتروشیمی در 9 ماهه ابتدایی سالجاری تصریح کرد: اگر نرخ ارز به گونه ای باشد که در ماههای آتی شرایط قیمتی در بازارهای صادراتی قابلیت رقابت داشته باشد این آمار رو به افزایش خواهد بود در غیر این صورت مشخص نیست که صادرات چه شرایطی خواهد داشت .

عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت ،گاز و پتروشیمی درخصوص انتقادات مطرح به ارزش افزوده پائین محصولات صادراتی گفت : این انتقادات به هیچ وجه صحیح نیست و صادرات این محصولات از فرآورده های فرآوری شده با ارزش افزوده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار