استاندارد البرز خبر داد :

دیدار صمیمی استاندارد البرز با خانواده های جانبازان و آزادگان ارامنه

استاندار البرز برای تبریک سال نو میلادی با حضور در منزل 2 تن از آزادگان و جانبازان ارامنه در شهرستان فردیس، دیداری صمیمی با خانواده آنان داشت.

کد مطلب: ۵۶۶۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا از آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج ؛ سید حمید طهائی که جمعی از مسئولان شهرستان فردیس نیز وی را همراهی می کردند، با حضور در منزل جانباز و آزاده قهرمان زنده یاد لنارد خاریا و مینس ابرام گلپاشین، از آزادگان سرافراز، سال نو میلادی را به آنان تبریک گفت و برای ارامنه سالی خوب و سراسر صلح و آرامش آرزو کرد.
وی با تبریک سال نو میلادی به هموطنان مسیحی، گفت: هموطنان ما در تداوم نظام ، نقش مهم و اساسی داشتند، هر کدام از ادیان الهی در ایران اسلامی در کنار ما مسلمانان نقش مهمی در شکل گیری انقلاب اسلامی و عزت آفرینی در 8 سال دفاع مقدس داشتند و شهدایی را در این راه تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردند.
وی افزود: در کوران کار و برنامه های اجرایی باید از هر فرصتی استفاده کنیم که عرض اراداتی به خانواده های این عزیزان داشته باشیم و یادی کنیم از کسانی که ایثارگری کردند.

استاندار البرز از تلاش ها و مشارکت ارزنده اقلیت های دینی در دوران دفاع مقدس سپاسگذاری کرد و گفت: با حضور در کنار این عزیزان، رشادت هایشان را ارج می نهیم و به خانواده ها و فرزندانشان می گوییم در کنار شما و همراه شما هستیم و خواهیم بود.

امام جمعه شهرستان فردیس نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در فرهنگ ما جایگاه ویژه ای برای اقلیت های دینی وجود دارد،‌ گفت: این دیدارها نشانه ای از قدرشناسی است که در نظام جمهوری اسلامی وجود دارد، تا این عزیزان بدانند هیچ گاه رشادت ها و فداکاری هایشان فراموش نخواهد شد.
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی افزود: نگاه ویژه به اقلیت های دینی یک راهبرد برای کشور است تا همه بدانند که این ملت، ملتی یکپارچه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار