مهدی پاشازاده در گفت و گو با پانا:

قرار نیست به کادر فنی استقلال اضافه شوم/ نفاق در تیم ویران کننده است

پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه در تیم استقلال افراد خودشان را بزرگتر از این تیم می دانند به همین دلیل باعث می شود نفاق به وجود بیاید.

کد مطلب: ۵۶۶۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد

مهدی پاشازاده چند روز پیش بر سر تمرین استقلال حاضر شد و حتی خبر از آن می‌رسید که قرار است به کادر فنی استقلال اضافه شود وی در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره صحت این خبر گفت: نه چنین چیزی وجود نداشت و من تنها به عنوان کسی که سال‌ها لباس استقلال را بر تن کرده و این تیم را خانه دومم می‌دانم بر سر تمرین حاضر شدم و اصلاً حرفی از اضافه شدن من به کادر فنی استقلال به میان نیامد.

وی در ادامه صحبت‌هایش به وضعیت استقلال در نیم فصلی که گذشت اشاره کرد و گفت: استقلال تیم جوانی است و بازیکنان و کادر فنی همگی برای رسیدن به موفقیت نیاز به زمان داشتند و همانطور که دیدیدم تیم در نیم فصلی که گذشت نوسانات زیادی داشت اما به طور حتم اگر به همین استقلال فرصت و زمان کافی بدهند این تیم موفق خواهد شد اما به شرطی که همدلی در تیم وجود داشته باشد و هر بازیکنی ساز خودش را نزند.

پاشازاده به اختلافاتی که در این مدت در استقلال افتاده اشاره کرد و گفت: متأسفانه در استقلال شکاف عمیقی بین کادر فنی منصوریان و رحمتی خرمگاه و دیگران رخ داده است و به نظرم تمامی اهالی فوتبال و پیشکسوتان این تیم باید کمک کنند تا این نفاق از بین برود.همه ما یک تیم هستیم و این استقلال است که به بازیکنان آبرو و اعتبار می‌دهد اما متأسفانه برخی افراد این موضوع را درک نمی‌کنند و خودشان را بزرگ‌تر از تیم می‌دانند در حالی که اگر کسی برای خودش اسم و آوازه ای به دست آورده است به دلیل حضورش در استقلال بوده است.به نظرم تا زمانی که افراد این موضوع را درک نکنند این نفاق ها در تیم وجود دارد و تنها وظیفه من پیشکسوت این است که این مسائل را مطرح کنم و به تیم برای موفقیت بیشتر کمک کنم.

پیشکسوت استقلال در ادامه به نتایج استقلال در نیم فصل اشاره کرد و در پاسخ به اینکه استقلال می‌توانند فاصله اش را با صدر کاهش دهد اظهار کرد: فوتبال رشته غیر قابل پیش‌بینی هاست و ممکن است اتفاقاتی در آن بیافتد که کسی باورش نکند. برخی معتقدند امسال برای استقلال تمام شده است و این تیم دیگر نمی‌توانند امتیازاتش را با دیگر تیم ها کم کند اما من نمی‌توانم با قاطعیت این نظر را بدهم چرا که معتقدم در فوتبال کار نشد ندارد و اگر تیم در دو هفته اول رفابت های نیم فصل دوم طوفانی شروع کند به طور حتم می‌توانند یکی از شگفتی های لیگ شود.

پاشازاده همچنین در پایان به وضعیت خودش اشاره کرد و گفت: از تیم راه آهن به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی جدا شدم و فعلاً هم برنامه خاصی ندارم.ما در نیم فصل هیچ پولی به بازیکنان ندادیم و ادامه این روند غیرقابل تحمل بود به همین دلیل به خاطر این موضوع از این تیم جدا شدم و حالا هم قصد ندارم به تیم دیگر اضافه شوم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار