معاونت آموزش ابتدایی:

نشست تخصصی هم افزایی درس فارسی پایه های اول و دوم ابتدایی برگزار شد

معاونت آموزش ابتدایی ضمن اعلام نشست تخصصی هم افزایی درس فارسی پایه های اول و دوم ابتدایی؛ اعلام کرد این نشست با هدف تبادل نظر و استفاده از تجربیات برتر آموزشی معلمان توانمند و توسعه مهارت های حرفه ای آموزگاران، برگزار گردید.

کد مطلب: ۵۶۶۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا به نقل از معاونت آموزش ابتدایی؛ گروه بهسازی آموزش و روش های یادگیری زیر نظر اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی استان اقدام به برگزاری جلسه استانی" هم افزایی درس فارسی پایه های اول و دوم ابتدایی" در روز پنجشنبه مورخ 9 دیماه در آموزشگاه یادگار امام(ره) نمود. این جلسه با هدف تبادل نظر و استفاده از تجربیات برتر آموزشی معلمان توانمند و توسعه مهارت های حرفه ای آموزگاران، برگزار گردید.

در این نشست ، از هر یک از مناطق هشت گانه استان دو معلم توانمند و شاخص در هر پایه تحصیلی، سر گروه درسی هر پایه و رابط گروه های آموزشی هر یک از مناطق و نواحی تابعه (مجموعا حدود 70نفر) گرد هم آمدند. که طبق برنامه از پیش تعیین شده به تدریس چالش های موضوعات درسی کتاب فارسی پایه های خود پرداختند و ابتکارات آموزشی خود را در انتقال موضوعات درسی و رفع ابهامات یادگیری دانش آموزان با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

منوچهر رحمانی رییس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی ، در بازدید از این نشست تاکید کرد امید است اطلاعات و تجارب گردآوری شده در این نشست توسط حاضرین در جلسه به مناطق و نواحی استان انتقال یابد. به گونه ای که ضمن برگزاری نشست های مشابه در مناطق و در اختیار قرار دادن تجارب ارزنده ی این نشست ها برای سایر آموزگاران، به غنی سازی فرایندهای آموزشی در کلاس های درس و افزایش یادگیری دانش آموزان بیانجامد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار