مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان خبر داد:

همایش کودکان فاطمی در استان سمنان برگزار خواهد شد

مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان خبر داد: همایش کودکان فاطمی با مشارکت سازمان دانش آموزی استان سمنان، بسیج دانش آموزی استان، مؤسسه ریحان و جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۵۶۶۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان در دیدار با مدیر بسیج دانش آموزی استان با بیان اینکه به فاطمیه و زندگی حضرت زهرا(س) به عنوان یک الگوی کامل اسلامی، توجه لازم و کافی نشده و بسیار غریب است، گفت: به همین مناسبت، همایش کودکان فاطمی در استان سمنان برگزار خواهد شد.

محمدرضا عامریان افزود: مؤسسه ریحان که محصولات فرهنگی و دینی اش تحت حمایت و تایید مراجع عظام تقلید است، در این رابطه از زندگی حضرت زهرا(س) و خطبه ها و مباحث ثقیفه ایشان نرم افزاری برای سنین کودکان و نوجوانان تهیه کرده و قابل استفاده برای آنان تا پایان مقطع متوسطه اول می باشد.

وی خاطرنشان کرد: از ویژگی های مهم این نرم افزار، وجود بازی ها و سرگرمی منطبق با همین موضوع و همچنین استفاده از آواها و نماهای مذهبی و آکاپلا بجای موسیقی می باشد که این آواهای مذهبی توسط افراد آهنگساز حرفه ای که در مبحث موسیقیایی از آواهای دهانی استفاده می کنند، تهیه و تنظیم شده است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان بیان داشت: برای دانش آموزان مقطع متوسطه دوم و همچنین مربیان و والدین آنان نیز کتابی تهیه شده که در آن تمامی سخنرانی های مقام معظم رهبری در خصوص حضرت زهرا(س) از ابتدای ریاست جمهوری ایشان تا به الان، گردآوری و جمع شده است و مورد تایید دفتر مقام معظم رهبری نیز می باشد.

عامریان ادامه داد: این همایش با مشارکت سازمان دانش آموزی استان سمنان، بسیج دانش آموزی استان، مؤسسه ریحان و جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی، از ابتدای ایام فاطمیه آغاز و محصولات بین علاقه مندان توزیع می شود.

وی افزود: بعد از جمع آوری آثار، در اسفندماه به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)، 11 همایش در کل استان با یک برنامه مشخص و سنگین و شاد مذهبی، برگزار شده و به منتخبین این همایش در هر شهرستان و منطقه ای به طور مجزا، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان تصریح کرد: با اجرای این همایش، شرکت کنندگان در این طرح با معارف زندگی حضرت زهرا(س) آشنا شده و محصول آن را در میلاد آن حضرت برداشت خواهند کرد و همچنین با دریافت هدایای نفیس همایش، حلاوت و شیرینی آن عید تا ابد برای منتخبین باقی مانده و زمینه ای برای ترویج نهادینه سازی الگوگیری از حضرت زهرا(س) برای تمامی شرکت کنندگان فراهم خواهد شد.

عامریان ابراز امیدواری کرد: انشالله با اجرای موفق این طرح در استان، از سال آینده همایش کودکان فاطمی به صورت کشوری و در سراسر کشور اجرا شود که پایلوت آن هم استان سمنان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار