مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

تدوین 57 برنامه دانش آموزی در ایام دهه فجر برای تعمیق باورهای انقلاب

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال گذشته 57 برنامه دانش آموزی در ایام دهه فجر با هدف تعمیق باورهای انقلاب اسلامی در مدارس در دستور کار ستاد دهه فجر فرهنگیان قرار داده شد و امسال نیز این برنامه ها باید با قدرت بیشتری اجرا شود.

کد مطلب: ۵۶۶۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا اصفهان محمد حسن قائدیها در کمیته فرهنگیان و دانش آموزی استان اصفهان اظهار کرد: حفظ انقلاب اسلامی جزو وظایف اصلی همه دستگاه ها است و آموزش و پرورش نیز به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی و تاثیرگذار کشور که بستر نوجوانان و جوانان را در اختیار دارد، می تواند اقدام به اجرای برنامه های تاثیرگذاری کنند.
وی با اشاره به محور برنامه های آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: همه تشکل های دانش آموزی باید در جهت همسویی و هم افزایی برنامه ها تلاش کنند. محور کارهایی که ما انجام می دهیم، باید ملاک ها و چارچوب خاصی داشته باشد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم که باید به آن توجه کرد، آشنایی دانش آموزان با ارکان انقلاب و تبیین مبانی آن است.وی تصریح کرد: برنامه های آموزش و پرورش به مناسبت دهه فجر نه تنها باید مبتکرانه، جذاب و هنری باشند بلکه باید در جهت بومی سازی آنها تلاش کنیم چرا که هم اکنون اقوام با فرهنگ های مختلف در کنار یکدیگر زندگی می کنند.
محمد حسن قائدیها تاکید کرد: تعمیق گفتمان های دانش آموزی، هم افزایی و همسویی و اجرای برنامه های مختلف، استفاده از توانمندی و ظرفیت دستگاه ها، برگزاری مسابقات دانش آموزی، تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی، همگی باید در دستور کار قرار بگیرند.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار