مدیرکل سرمایه گذاری استانداری کرمانشاه:

فضای مجازی بستری مناسب برای توسعه کسب و کار جوانان است

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کرمانشاه گفت: فضای مجازی یک بستر مناسب، کم هزینه و پرسود برای توسعه کسب و کار جوانان خلاق و باهوش کرمانشاهی است.

کد مطلب: ۵۶۵۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمانشاه؛ مدیرکل دفتر جذب و حمایت در نشست بررسی برنامه توسعه تجارت الکترونیک شرکت پست استان کرمانشاه اظهار داشت: مدیریت ارشد استان تمام توان خود را در جهت توسعه و پیشرفت کرمانشاه به کار گرفته است و در این راستا به دنبال استفاده از تمامی ظرفیت های بالقوه استان در بخش های مختلف جهت رونق بخشیدن به بازار کسب و کار و ایجاد اشتغال برای جوانان و ایجاد ارزش افزوده بیشتر است.

شریف خسروی افزود: تجارت الکترونیک یک تجارت نوپا، کم هزینه و پرسود در کشور ایران است که می توان با استفاده از نیروهای جوان و تحصیل کرده استان و بسترها و ظرفیت های موجود در فضای مجازی به این حوزه رونق بخشید.

وی افزود: در شرایط کنونی بسیاری از کالاهای تولید استان با قیمت نازل به فروش می رسند و یا اینکه مجالی برای فروش ندارند. فضای مجازی بستری مناسب برای فروش این کالاهای تولیدی است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کرمانشاه حوزه تجارت الکترونیک را یک حوزه مبتنی بر اعتماد و هوش توصیف کرد و گفت: کرمانشاه نیروی انسانی جوان باهوش و تحصیلکرده بسیار دارد و مجموعه های مرتبط مانند پست و بانک ها و صنعت و معدن و تجارت نیز می توانند این اعتماد را در مردم ایجاد کنند.
خسروی ادامه داد: در این میان مجموعه هایی مانند فنی و حرفه ای نیز می بایست آموزش های خود در زمینه تجارت الکترونیک به روز کنند.

وی تصریح کرد: همچنین مجموعه هایی مانند صنعت معدن و تجارت بازار را تنها در مغازه ها و غرفه ها نبینند و به تجارت الکترونیک و ظرفیت های عظیم فضای مجازی نیز توجه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار