تلاش سازمان دانش آموزی وبسیج دانش آموزی سمنان درتربیت دینی دانش آموزان

سازمان دانش آموزی و بسیج دانش آموزی استان سمنان، همسو و یکدل در راستای تربیت دینی، سیاسی و اجتماعی دانش آموزان تلاش خواهند کرد.

کد مطلب: ۵۶۵۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، محمدضا عامریان مدیر سازمان دانش آموزی استان در دیدار با مدیر بسیج دانش آموزی استان، با بیان اینکه اگر تشکل های دانش آموزی در یک مسیر خاص و مشخص برنامه ریزی و حرکت کنند سریع تر به نتیجه مورد نظر خواهند رسید، خبر داد: این دو نهاد، برادرانه و یکدل در راستای تربیت دانش آموزان در برنامه های مختلف فرهنگی و دینی و... همکاری و تلاش خواهند کرد.

وی با اشاره به این موضوع که موازی کاری در اجرای برنامه ها و پراکنده کاری تنها سبب هدر رفت انرژی می شود، افزود: شاید تمام برنامه های تشکل ها با هم یکی و مشترک نباشد، ولی اهداف آنان یکی بوده و همه در یک جهت حرکت می کنند. مشارکت تشکل ها در اجرای برنامه ها و فعالیت هایشان با یکدیگر، سبب کسب نتیجه بهتر و موثرتری خواهد شد.

مدیر بسیج دانش آموزی استان سمنان، با اشاره به مبحث جوان مؤمن انقلابی و تربیت آنان در این راه که از فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری می باشد، بیان کرد: این امر تحقق پیدا نمی کند مگر آنکه خود ما مدیران و همکارانمان در عرصه کار اجرایی خصوصا در حوزه دانش آموزی، با روحیه جهادی و انقلابی وارد کار شده و عمل کنیم.

سرهنگ طاهری، از برخی موازی کاری ها و عدم همکاری های موجود در تشکل ها و برخی دستگاه های دولتی، احساس رنجش کرده و خاطرنشان کرد: این عوامل سبب ضعیف تر شدن برنامه ها و فعالیت های اجرایی ما در مباحث تربیتی و فرهنگی خواهد شد.

وی ادامه داد: انجام کارها و فعالیت های جمعی و گروهی و علت عدم انجام آن در نهادها و ارگان ها، از جمله مباحثی است که مقام معظم رهبری در جلسات خود با موضوع سبک زندگی اسلامی بسیار به آن اشاره و تاکید داشتند و می توان گفت ناشی از وجود سلایق مختلف فکری در جامعه ما می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار