استاندار کرمانشاه:

اعتبار برخی پروژه های مهم سفر رئیس جمهور صد در صد تخصیص یافت

استاندار کرمانشاه از تخصیص اعتبار به پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه خبر داد و گفت: اعتبار مالی پروژه راه آهن کرمانشاه نیز بیش از اعتبار مصوب تخصیص یافت.

کد مطلب: ۵۶۵۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمانشاه، اسد الله رازانی استاندار کرمانشاه اظهار داشت: دولت سال 94 را بدترین سال مالی در طول سال های پس از انقلاب معرفی کرد .

وی ادامه سال مالی 95 را امیدبخش توصیف کرد و گفت: مجموع نشانه ها حاکی از آن است که سال 95 از نظر مالی امید بخش است .

این مقام عالی استان ادامه داد: حدود 50 هزار میلیارد تومان منابع اعتباری برای تخصیص به پروژه های عمرانی و اقتصادی کشور تأمین شده است.

دکتر رازانی سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه را پربار دانست و گفت: با توجه به آگاهی کافی رئیس جمهور از مسائل استان در سفر اخیرشان به کرمانشاه روند پیگیری پروژه های در حال اجرا در نشست های اخیر رئیس جمهور با استانداران بسیار سریع پیش رفت.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: بودجه مصوب راه آهن کرمانشاه در سال جاری 149 میلیارد تومان است که پرداخت آن جزو تعهدات دولت در سفر به کرمانشاه بوده است. تا این لحظه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور250 میلیارد تومان اعتبار در قالب نقدینگی، اوراق مشارکت و اسناد خزانه، برای اتمام پروژه راه آهن کرمانشاه پرداخت کرده است و این موضوع توسط وزارت راه و شهرسازی تایید شده است.

این مقام عالی استان تصریح کرد: پروژه های کلان استان از جمله پالایشگاه آناهیتا و پتروشیمی اسلام آباد با شتاب خوبی در حال طی کردن روند اجرایی است.

در ادامه این نشست 3 ساعته اهالی رسانه به طرح سئوالات خویش در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی از مدیریت ارشد استان پرداختند که مشروح آن در قالب خبرهای مختلف در پرتال استانداری کرمانشاه منعکس می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار