رئیس ستاد اقامه نماز استان فارس:

لامردشهر ایمان و مساجد است/راه اندازی ستاد اقامه نماز درشهرستان لامرد

رئیس ستاد اقامه نماز استان فارس گفت: لامرد با بیش ترین تعداد مسجد در استان لقب شهر مساجد را دارد و شهر مساجد نباید راه های آن بدون مسجد بین راهی باشد.

کد مطلب: ۵۶۴۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، سید حسین ذولانوار در جلسه شورای اداری شهرستان لامرد که به منظور راه اندازی ستاد اقامه نماز این شهرستان برگزار شده بود با اشاره به اینکه این شهرستان دارای نیرو ها و پتانسیل های بالایی است، اظهار کرد: شهرستان لامرد دارای منابع معدنی و نیرو های انسانی با ظرفیت های بالایی است که در جنگ تحمیلی خدمات بسیار گرانبهایی ارائه کردند .

رئیس ستاد اقامه نماز استان فارس، لامرد را شهر ایمان مساجد برشمرد و افزود: شهری که مساجد نباید راه های آن بدون مسجد بین راهی باشد.

وی مسئولین را مورد خطاب قرار داد و گفت: شما باید از این ظرفیت هایی که خداوند داده است استفاده کنید تا زمینه رشد و توسعه جامعه را بر پایه نماز برای مردم فراهم سازید.

در ادامه فرماندار لامرد، با بیان اینکه نماز پایه و اساس تمام کار ها است، اظهار کرد: نماز حلقه اولیه تمامی برنامه ها و مبانی دینی است.

عبدالله حسینی با اشاره به اینکه فریضه الهی نماز وحدت بخش است، ابراز کرد: سرلوحه محوری تمامی امور باید نماز قرار بگیرد.وی به پتانسیل های شهرستان لامرد اشاره کرد وگفت: با حضور خیرین و اماکن فرهنگی و مذهبی موجود در این شهرستان، شاهد حضور تمامی اقشار بخصوص جوانان در مراسمات مذهبی هستیم.در ادامه این جلسه حجت الاسلام روح الله بلوری نیز به عنوان دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان لامرد معرفی شد.

وی با بیان اینکه شهرستان لامرد یک شهرستان مذهبی و در مقایسه با دیگر شهرستان ها مذهبی تر است، اذعان داشت: شهر لامرد به اعضای هر 500 نفر یک مسجد و 400 نفر یک حسینیه دارد که این نشان از مذهبی بودن این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه ائمه جمعه در تمامی بخش های این شهرستان حضور دارند، تصریح کرد: در شهر لامرد، دولت برای دین مردم هزینه ای خرج نمی کند بلکه مردم خودشان با اشتیاق برای دین خود هزینه می کنند و این قابل تقدیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار