معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان مرکزی به پانا خبر داد:

حضور 16 هزار فرهنگی در آزمون آنلاین اقتصاد مقاومتی آموزش و پرورش مرکزی

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: 16 هزار فرهنگی شامل پرسنل، معلم و دانشجو معلم مناطق پانزده گانه استان در آزمون آنلاین اقتصاد مقاومتی آموزش و پرورش حضور دارند.

کد مطلب: ۵۶۴۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد

بهرام حسین آبادی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، افزود: این آزمون در 11 حوزه امتحانی شهرستان اراک برگزار می شود.

وی ادامه داد: این آزمون از ساعت 8 صبح امروز آغاز و تا 5 عصر ادامه خواهد داشت.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به احتمال تمدید زمان آزمون اظهار داشت: تمهیداتی اندیشیده شده تا همکارانی که به جهت مسافرت یا ماموریت های اداری در محل آزمون خود حضور ندارند بتوانند با همراه داشتن کارت شناسایی، آزمون را در شهری که هستند برگزار کنند.

حسین آبادی بیان کرد: سئوالات آزمون از کتابی 70 صفحه ای که با محوریت مفهوم اقتصاد مقاومتی توسط رییس اداره برنامه ریزی آموزش و پرورش استان مرکزی به نگارش درآمده، طرح شده و شرکت کنندگانبرای مطالعه آن 3 ماه فرصت داشتند.

وی ابراز داشت: روند تاریخچه اقصتاد مقاومتی در جهان و ایران، تفاوت آن با اقتصاد ریاضتی، منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل ستاد اقصتاد مقاومتی و راهبردهای آموزش و پرورش در اقتصاد مقاومتی بخشی از محتویات این کتاب را تشکیل می دهد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان مرکزی فرهنگ سازی و الگوسازی در مواجهه با چالش های اقتصادی پیش رو را از اهداف برگزاری این آزمون عنوان کرد.

حسین آبادی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش یکی از اعضای کارگروه فرهنگی ستاد اقتصاد مقاومتی استانداری مرکزی است گفت: این آزمون در راستای اجرای اقدامات صورت گرفته در این کارگروه در زمینه فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی برگزار شده است.

وی افزود: در این آزمون وظیفه آموزش پرورش در راستای استفاده بهینه از منابع و انرژی و جلب توجه دیگران به این موضوع تبیین می شود.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: این ازمون جزو آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان محسوب می شود و در ارزیابی عملکرد کارکنان مورد استفاده قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار