مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

کسب رتبه برتر کشور در برگزاری مانور زلزله

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: معاون وزیر و رئیس ستاد بحران کشور از آموزش و پرورش استان و سازمان دانش آموزی به دلیل کسب رتبه برتر کشور در برگزاری هجدهمین منور سراسری زلزله تقدیر کرد.

کد مطلب: ۵۶۴۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان جنوبی ؛ عباس لامعی اظهار کرد: درگردهمایی فعالان مدیریت بحران استان از آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی به عنوان یکی از دستگاه هایی که نقش اساسی در آموزش مدیریت بحران داشته و برگزار کننده مانور سراسری زلزله به شمار می رود،از سوی اسماعیل نجار تقدیر شد.

وی با بیان این مطلب که خراسان جنوبی با وجود دو گسل فعال، یکی از استان های حادثه خیز کشور در بحث زلزله است، تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید 54 در صد مدارس استان با اعتبار 14 میلیارد تومان مقاوم سازی شدند و 46 درصد دیگر نیازمند مقاوم سازی می باشند.

وی با بیان این که ارتقای سطح دانش و فرهنگ ایمنی در برابر حوادث برای برخورداری از جمعه ای با توان مقابله با رخدادهای طبیعی نشان گر عزم جدی مسئولین تعلیم و تربیت استان در راستای کاهش اثرات بلایای طبیعی است، خاطر نشان کرد: امسال مانور سراسری زلزله در 2 هزار و 400 مدرسه استان برگزار شد و قریب 150 هزار دانش آموز در آن حضور فعال داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار