یک میلیون و سیصد و چهل هزار ریال پاداش دولت تدبیر و امید به سوادآموزان

1361 نفر از سوادآموزان قبول شده از پاداش دولت تدبیر و امید برخوردار شدند.

کد مطلب: ۵۶۳۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران، آیت الله جعفری به مناسبت هفته سوادآموزی در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت: هفته سوادآموزی با شعار «سوادآموزی تنها یک خدمت اجتماعی نیست بلکه ابزاری حتمی برای ماندن و تحکیم انقلاب است» برگزار می‌شود که یکی از برنامه‌های این هفته روزشمار هفته سوادآموزی به مناسبت سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی است که از روز شنبه تا پایان هفته هر روز با یک عنوان نامگذاری شده که شامل سوادآموزی و رسانه، سوادآموزی و اقتصاد مقاومتی، سوادآموزی و مسئولان، سوادآموزی و تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری، سوادآموزی و مشارکت‌های بین‌بخشی، سوادآموزی و نکوداشت یاد شهدا و مدافعان حرم و سوادآموزی و ترویج فرهنگ نماز و انتظار است.

وی درباره پرداخت پاداش دولت به سواد آموزان گفت : سوادآموزانی که پس از شرکت در کلاس های سوادآموزی،دوره را با موفقیت سپری و قبول شدند، پاداش 1.340.000 ریالی دولت محترم تدبیر و امید به حساب آنان واریز شد . در صورتیکه مابقی سوادآموزان قبول شده شماره حساب خود را در اختیار معاونت سوادآموزی قرار دهند، پاداش خود را تا پایان سال دریافت خواهند نمود .

آیت الله جعفری در ادامه گفت : تهرانی های اصیل که بیسواد بوده اند طی سه دهه گذشته با سواد شده اند و یا اگر تعداد محدودی از انان باقی مانده باشند در گروه سنی 10-49 قرار نداشته و قانونا تحت آموزش ما قرار نمیگیرند. لذا جریان سوادآموزی تهران و برنامه های سوادآموزی مشمول مهاجرینی است که ظرف یک یا دو دهه گذشته وارد تهران شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار