مدرس ستاد اقامه نماز کشور:

نماز به هم و غم مدیران تبدیل شود/ نماز مطلوب مانع فحشا و منکر

مدرس ستاد اقامه نماز کشور گفت: نماز باید اکثر هم و غم مدیران باشد چراکه نماز مطلوب مانع فحشا و منکر می شود.

کد مطلب: ۵۶۳۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مدیری در اجلاس استانی نماز که با حضور مدیران مدارس استان در اراک برگزار شد، افزود: برای درمان آسیب های اجتماعی و کاهش فحشا و منکر نماز به تنهایی جواب نمی دهد در واقع این نماز خوب است که مانع این نابهنجاری های می شود و شرایط خاص خودش را دارد.

وی ادامه داد: اگر فحشا و منکر در جامعه ای گسترش یافت به دلیل آن است که نماز خوب در آنجا اقامه نشده است.

مدرس ستاد اقامه نماز کشور بیان کرد: نماز مطلوب از نظر قرآن باید خالصانه و آگاهانه باشد، مانع فحشا و منکر شود، دائمی باشد، با خشوع باشد، فقرا و نیازمندان فراموش نشوند و خانواده نیز به نماز دعوت شوند.

مدیری دعوت خانواده به نماز، توجه به این نکته که دعوت به نماز کار سختی است که نیاز به صبر دارد، نماز بدون ریاکاری و سهل انگاری، نماز جماعت، اول وقت و سروقت، آرامبخش بودن و ... را ویژگی های نماز مطلوب دانست.

وی در خصوص یاور نماز نیز گفت: یاور نماز فردی است که علاوه بر آنکه می کوشد نمازش را آن گونه که مطلوب قرآن و رسول خداست بجای آورد به اندازه توانایی اش در راه اقامه نماز جامعه بکوشد.

مدرس ستاد اقامه نماز کشور محبت کردن، هدیه دادن، خواندن نماز اول وقت، ابراز علاقه و دوست داشتن را از راه های دعوت به نماز عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار