فیلم معرفی جاذبه های گردشگری استان مرکزی به صورت هوایی تهیه شد

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: فیلم معرفی جاذبه های گردشگری با هدف معرفی پتانسیل های جاذبه گردشگری استان مرکزی تهیه و تنظیم شده و توسط پهباد و با استفاده از تکنولوژی های روز فیلمبرداری شده است.

کد مطلب: ۵۶۳۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، سید محمد حسینی افزود: این فیلم مستند با معرفی جاذبه های گردشگری 12 شهرستان استان مرکزی که شامل شهرستان اراک، خمین، محلات، دلیجان، تفرش، شازند، آشتیان، فراهان، کمیجان، خنداب، ساوه و زرندیه به صورت هوایی تهیه شده است.

وی ادامه داد: قابليت هاي ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري و ميراث معنوي با تعيين مصاديق و اولويت ها در سطح استان مرکزی به تصویر کشیده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی بیان کرد: این فیلم به منظور فرهنگ سازي حفظ آثار با ارزش، فرهنگ سنتي، قومي، ملي در قالب فيلم تهیه و پخش آن كه منجر به گسترش توريسم، جذب گردشگران داخلی و خارجی مي شود.

حسینی اظهار داشت: اهداف سازمان تهیه فیلم های مستند و کوتاه با استفاده از تجهیزات و امکانات جدید و خلق تصاویر ناب می باشد.

وی اضافه کرد: این فیلم مستند همراه با موسيقي به معرفي ابنيه، اماكن، آثار، اهداف، دستاورد، اقدامات و... می پردازد و با زبان تصوير در مدت زمان 5 دقيقه براي مخاطب عام و خاص بیان می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی ابراز داشت: این کار برای اولین بار در سطح استان صورت گرفته که از زوایای منحصر بفردی تهیه شده و قابلیت های استان را نسبت به گذشته بیشتر نشان می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار