پیوستن محورهای مدیریت مصرف برق در برنامه تعالی مدارس استان مرکزی

کارشناس ارشد دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر گفت: محورهای مدیریت مصرف برق و ایمنی در برنامه تعالی مدارس استان مرکزی اضافه شدند.

کد مطلب: ۵۶۳۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، پاک نژاد در همایش اجرای برنامه تعالی در مدارس با رویکرد مدیریت مصرف و ایمنی در اراک افزود: در کشور ما روند مصرف انرژی رو به افزایش است و این امر باعث می شود تا سال‌های دیگر ذخایر انرژی ما به پایان برسد.

وی ادامه داد: هنگام خرید وسایل برقی باید به برچسب انرژی آن دقت کنید روی آن علامت A درج شده باشد.

کارشناس ارشد دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر اظهار داشت: دانش آموزان، همیاران برق در خانه ها مي باشند و نقش بسزایی در بهینه سازی مصرف انرژی در خانه و مدرسه دارند.

سرپرست مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز گفت: با توجه به اجرای برنامه تعالی مدیریت در مدارس استان از سال تحصیلی 93-94 و توفیق آن در ارتقای پتانسیل های بهبود در مراکز آموزشی توافقی با اداره کل آموزش و پرورش مبنی بر افزودن محورهای ارزیابی مدارس بر مبنای آموزش و اعمال مدیریت مصرف و رعایت ایمنی انجام و مقرر شد که به 13 محور تعیین شده در برنامه تعالی 2 محور مدیریت مصرف و ایمنی نیز اضافه شود.

رفیعی افزود: با افزودن محورهای فوق کلیه مدارس استان ملزم به اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف و ایمنی بین دانش آموزش و پیاده سازی روش های عملی برای کاهش مصارف انرژی واحدهای آموزشی می شوند.

ارائه نکات ایمنی برق از دیگر محورهای سخنرانی در این همایش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار