معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان:

ساماندهی فرم لباس مدارس در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ضروری است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ساماندهی فرم لباس مدارس در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف متناسب با قابلیت ها و ظرفیت های نظام تعلیم و تربیت ضروری است.

کد مطلب: ۵۶۳۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا از کرمان،حسین میرزایی در نشست کمیته سامان دهی فرم لباس مدارس استان کرمان با بیان اینکه تربیت و پرورش دانش آموزانی متعهد و کار آمد رسالت اصلی آموزش و پرورش است اظهار کرد: ساماندهی فرم لباس و سرویس مدارس از وظایف سازمانی آموزش و پرورش نیست، اما دستگاه تعلیم و تربیت این وظیفه نانوشته را در راستای کاهش دغدغه های والدین و تسهیل فرایند یاد دهی یادگیری با حساسیت ویژه انجام می دهد.
وی بر تشکیل کمیته ساماند دهی فرم لباس مدارس در سطح شهرستان ها و مناطق استان به منظور تسهیل در فرایند اجرایی تهیه فرم لباس مدارس تاکید کرد.
میرزایی بیان داشت: در تهیه فرم لباس مدارس باید ویژگی های آب و هوایی، اقلیمی، فرهنگی، اقتصادی، سن، جنسیت ، دوره تحصیلی، خصوصیات روان شناسی دانش آموزان و ارزش های دینی و فرهنگ جامعه اسلامی مد نظر قرار گیرد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه تمامی مراحل طراحی و دوخت لباس مدارس در درون استان انجام می شود خاطر نشان کرد: تولید لباس فرم مدارس در استان ضمن ایجاد اشتغال موجب ارزان تر شدن فرم لباس مدارس می شود.
حسین میرزایی بر استفاده از ظرفیت هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش بارعایت ضوابط و مقررات تاکید کرد.
وی تصریح کرد: سهمیه اختصاصی هر تولیدی در استان تا پایان دیماه مشخص می شود و مدارس نمی توانند بدون هماهنگی با اداره آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با تولیدی ها قرارداد امضاء کنند.
بر پایه این گزارش: نشست کمیته سامان دهی فرم لباس مدارس استان کرمان برای سال تحصیلی 96-95 برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار