نگاه ویژه به مهمانان نوروزی سال 96 در کرمانشاه

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه از برنامه ریزی ویژه برای مهمانان نوروزی کرمانشاه خبر داد و گفت: ارائه خدمات مطلوب به گردشگران نوروزی هم موجب رضایت میهمانان می شود هم به نفع استان است.

کد مطلب: ۵۶۳۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد

مجتبی نیک کردار در نخستین جلسه ستاد خدمات سفر های نوروزی سال 96 با اشاره به لزوم ارائه خدمات ویژه و مخصوص به مهمانان نوروزی امسال گفت: با توجه به ظرفیت بالای گردشگری در استان کرمانشاه با توجه به تجربیات ارزنده در سال های گذشته قصد داریم برنامه ای ویژه برای مسافران نوروزی امسال به اجرا در بیاوریم.

وی افزود: مسافران نوروزی در صورت رضایت از برنامه های گردشگری امسال هر کدام به مبلغان گردشگری برای کرمانشاه تبدیل می شوند.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: برنامه های ویژه ای برای مهمانان نوروز 96 به استان کرمانشاه داریم.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین بخش در امر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، بحث اسکان گردشگران است که در چند سال اخیر اداره کل آموزش و پرورش استان همکاری بسیار مطلوبی در این راستا داشته و شرایط اسکان اولیه برای گردشگران ورودی به استان را فراهم کرده است.

وی همچنین بر استفاده از روشهای نوین تبلیغات همچون بهره گیری از فضاهای مجازی در راستای معرفی هرچه بیشتر و بهتر استان تاکید کرد.

در این جلسه مقرر شد ستاد خدمات سفرهای نوروزی در سطح تمامی 14 شهرستان استان کرمانشاه برگزار شود.

همچنین کمیته های 10 گانه ای برای پیشبرد برنامه های مربوط به ستاد خدمات سفرهای نوروزی سال 96 تشکیل شد.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: دولت به دنبال آن است که یک تعطیلات زمستانی را هم در تقویم سالیانه جای دهد و به جای اینکه سه ماه تابستان کلا تعطیلات باشد، حداقل دو هفته هم در زمستان تعطیلات داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار