پاداش پایان خدمت فرهنگیان تا 5دی ماه واریز خواهد شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان گفت : با پیگیری های به عمل آمده بخش عمده ای از اعتبار مورد نیاز برای پرداخت مطالبات فرهنگیان تامین شده و به ترتیب در روزهای آینده پرداخت خواهد شد

کد مطلب: ۵۶۲۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان، خدانظر دریکوند این اعتبارات را قابل توجه خواند و افزود : پاداش پایان خدمت فرهنگیان تا پایان سال 94 نهایتا ً تا 5دی ماه به حساب بازنشستگان فرهنگی واریز خواهد شد .

وی به تامین اعتبار 3ماهه حق التدریس و معوقات مرخصی کارکنان ستادی، کمک هزینه ازدواج و فوت هم اشاره کرد و گفت : این مطالبات هم تا 10دی ماه سال جاری تسویه خواهد شد .

دریکوند در ادامه به تامین اعتبار طرح توزیع شیر رایگان مدارس اشاره کرد و افزود : توزیع شیر رایگان مدارس هم از 10دی ماه سال جاری در تمامی مدارس آغاز خواهد شد .

دریکوند در ادامه تامین سوخت مورد نیاز مدارس را یک ضرورت غیر قابل انکار برشمرد و تاکید کرد : با هدف رفع مشکلات پیش روی مدیران مدارس. تا چند روز آینده بیش از 3میلیارد ریال کمک سرانه به حساب مدارس واریز می شود .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان بر این نکته تاکید کرد که مرحله دوم کمک سرانه هم اواخر دی ماه به حساب مدارس واریز خواهد شد.

وي افزود : حقوق نیروهای سرباز معلم هم بخشی از بدهی های آموزش و پرورش است که در روزهای آینده تامین و به حساب سرباز معلمان واریز خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار