امام جمعه جدید نگین شهر معارفه شد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد تقوی معاون گزینش شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر که با موضوع معارفه امام جمعه جدید نگین شهر برگزار شد اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی اهتمام ویژه‌ای به نمازجمعه و جایگاه آن داده شده است.

کد مطلب: ۵۶۲۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پاناازاستان گلستان ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد تقوی معاون گزینش شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر که با موضوع معارفه امام جمعه جدید نگین شهر برگزار شد اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی اهتمام ویژه‌ای به نمازجمعه و جایگاه آن داده شده است.

وی افزود: یکی از سنت‌هایی که پیامبر اعظم به آن توجه می‌کردند اقامه نماز بود، نمازی که دشمن‌شکن باشد و اعلام حضور و بیعت دوباره مسلمانان با قرآن و اسلام باشد.

معاون گزینش شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: همه امور فرهنگی، سیاسی، اجتماعی توسط مسئولان باید در کنار مسئله نماز و نمازجمعه باشد و با این نگاه، توجه ویژه‌ای به حضور در صفوف نمازجمعه شود.

وی اظهار کرد: حجت الاسلام بهرامی سابقه طولانی در سنگر امام جمعه به صورت موقت دارند و به عنوان امام جمعه موقت کلاته خیج و فاضل آباد و همچنین روحانی مستقر در فاضل آباد، رحمت آباد، علی آباد، توفیقات خوبی کسب کردند و تحصیلات حوزوی خود را در قم گذراندند.

معاون گزینش شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: ماه ربیع الاول ماه پیامبر و امام صادق(ع) است و پیامبر اکرم (ص) اسلام را آورد و امام صادق (ع) با نهضت علمی که راه انداخت اسلام را از جهالت و خرافات نجات داد.

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گلستان هم در این جلسه گفت: نماز جمعه منشا خیرات و برکات برای مسلمانان است و ما باید از این خیرات مردم را بهره‌مند کنیم.

حجت الاسلام عامری اظهار داشت: مسئولان ادارات و نهادهای دولتی باید در کنار ائمه جمعه منشا خدمات باشند و از وجود ائمه در رفع مشکلات مردم بهره جست.

وی تصریح کرد: حضور معنوی و فرهنگی مسئولان در بهره‌مندی مردم از خدمات بیشتر در نمازجمعه بیشتر شود و باید نمازجمعه منشا وحدت و همبستگی مسلمانان شود و تفرقه و اختلاف را از بین برد.

عامری اظهار کرد: حجت‌الاسلام حسن بهرامی با حکم رئیس شورای سیاست‌گذاری کشور به مدت 3 سال به‌عنوان امام جمعه شهر نگین شهر معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار