مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج:

شناسایی نخبگان و هدایت و حمایت آنها، زمینه ساز پیشرفت است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج در نشست هم اندیشی ارتقای کیفیت آموزشی که با حضور دانش آموزان سال چهارم متوسطه دوم برگزار شد، گفت: شناسایی نخبگان و هدایت و حمایت آنها، زمینه ساز پیشرفت است.

کد مطلب: ۵۶۱۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا از کرمان،مجتبی شهمراد زاده گفت: هدف در آموزش و پرورش ارتقای کیفیت آموزش است و یکی از راه های موفقیت کشور پیدا کردن استعدادها است .
وی ادامه داد: تربیت و آموزش و پرورش با رشد تکامل افراد رابطه مستقیم دارد و عمده تربیت دانش آموزان در خانواده است و هر چه شرایط بهتری باشد رشد و تکامل افراد بیشتر می شود .
شهمراد زاده بیان کرد: هدف و نگرش با اهداف افراد ارتباط مستقیم دارد و نگرش، شخصیت انسان را نشان می دهد و دانش آموز با فرم لباس به شخصیت و جایگاهی خاص دست می یابد .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج در ادامه افزود: با تجزیه و تحلیل امتحانات نهایی سال گذشته نقاط قوت و ضعف دانش آموزان در درس ها را شناسایی کرده و در رفع آن می کوشیم .
وی افزود: تنها چیزی که سبب می شود فرهنگیان بتوانند کار کنند، ذوق و اعتبار و خلوصی است که در وجود خود دارند و با این خلوص نیت است که دانش آموزان با بهترین رتبه ها در کنکور قبول می شوند .
مجتبی شهمراد زاده اظهار کرد: نیروی انسانی بزرگترین قدرت هر کشوری است که در دست آموزش و پرورش است و اگر به آموزش و پرورش اهمیت بیشتری بدهیم صد در صد ثمره آن را می بینیم .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج تاکید کرد: آموزش و پرورش وقتی موفق خواهد شد که فرآیند آموزش دغدغه ی اصلی مردم و مسئولان باشد .
وی گفت: یکی از شاخص های بنیادی و اساسی در برنامه ی توسعه ی آموزش و پرورش فهرج، کنکور است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار