توسعه خدمات درمانی به فرهنگیان ، مهمترین دغدغه آموزش و پرورش است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان در نشست با مدیرشعبه لرستان بیمه آتیه سازان حافظ با اشاره به اهمیت و حساسیت آموزش و پرورش گفت : اعتماد معلم مهمترین سرمایه دستگاه تعلیم و تربیت وتوسعه خدمات درمانی به فرهنگیان و رضایت مندی آنان ،مهمترین دغدغه آموزش و پرورش است .

کد مطلب: ۵۵۹۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان، خدا نظر دریکوند افزود : فرهنگیان در انجام رسالت خطیر تعلیم و تربیت نسل آینده ساز از هیج تلاش و کوششی فرو گذار نمی کنند و انتظار ارائه خدمات مطلوب درمانی کمترین انتظاری است که می توان از مراکز درمانی و بهداشتی داشت

وی خاطر نشان کرد : عملکرد شرکت های بیمه در حوزه خدمات درمانی باید به گونه ای باشد که فرهنگیان دغدغه ای نسبت به مسائل درمانی خود نداشته باشند و این مهم تنها با همکاری و هم افزایی امکان پذیر است .

دریکوند با تقدیر از عملکرد بیمه آتیه سازان حافظ بر توسعه قرار داد با مراکز درمانی و خدمات پاراکلینیکی تاکید کرد و افزود : نگاه به حوزه درمان باید نگاهی فرهنگی وزیر بنایی باشد و رویکرد شرکت های بیمه ای هم باید فراتر از مسائل مادی ، با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه معطوف شود .

وی در ادامه به توسعه خدمات درمانی آموزش و پرورش در درمانگاههای فرهنگیان اشاره وتاکید کرد: درمانگاه فرهنگیان باید مرجعی مطمئن و قابل اعتماد برای پیگیری امور درمانی فرهنگیان باشد و رویکرد استان هم خوشبختانه تا به امروز بر همین منوال بوده است .

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش لرستان هم در این جلسه به بیان گزارشی از اقدامات حوزه کاری خود پرداخت و گفت : آموزش و پرورش از تمام ظرفیت ها استفاده می کند تا خدمات شایسته ای به قشر شریف فرهنگیان ارائه کند و رضایت معلم را مهمترین راهبرد خود تلقی خواهد کرد.

نادر ساکی از بیمه آتیه سازان خواست تا به تنوع مراکز درمانی طرف قرار داد و سهولت در پرداخت مطالبات توجه نمایند .

دکتر شاکرمی مدیر شعبه لرستان بیمه آتیه سازان حافظ هم به اهمیت خدمات رسانی به قشر فرهنگی جامعه اشاره کرد و گفت : ما خود را جدای از فرهنگیان نمی دانیم و اعتقاد داریم که باید از هر ظرفیتی برای خدمت به معلم استفاده شود .

وی به تغییر رویکرد وزارت آموزش و پرورش در انعقاد قرار داد با شرکت های بیمه اشاره کردو گفت : آموزش و پرورش با پذیرش ریسک روش صندوقی را پذیرفته و متعهد شده تا مطالبات فرهنگیان را از صندوقی که با همین هدف تاسیس کرده بپردازد . وی یکی از محاسن خوب روش صندوقی بیمه را توسعه خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج عنوان کرد و افزود : در این روش آموزش و پرورش سطح خدمات ارائه شده به بیماران خاص را گسترش داده و توانسته که بسیاری از دغدغه های این بیماران را برطرف کند .

شاکرمی در ادامه به تمدید قرار داد با مراکز پاراکلینیکی اشاره کرد و گفت : در قرار داد جدید بیمه گر تنها 10درصد از هزینه آزمایشات را پرداخت می کند و در بقیه موارد انجام خدماتی همچون رادیولوژی ، سونوگرافی ، سی تی اسکن ، ام آر آی و ......... رایگان است .

وی در خصوص حق ویزیت پزشکان هم گفت : در خصوص حق ویزیت پزشکان ، هزینه ویزیت پزشکان پس از پرداخت و ارائه رسید به شرکت بیمه ، به حساب بیمه گر واریز خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار