معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی استان در جمع دانش آموزان استثنایی دهلران:

اختصاص2میلیاردو300 میلیون ریال درقالب طرح هجرت به مدارس استثنایی استان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش ایلام: از اختصاص 2 میلیارد و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات سپاه و آموزش و پرورش استان برای مرمت و بهسازی مدارس استثنایی در قالب طرح هجرت خبرداد.

کد مطلب: ۵۵۸۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، مهدی جمالی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش ایلام در آیین تجلیل از دانش آموزان معلول دهلرانی به قدرت اکثر معلولان اشاره نمود و بیان داشت: اکثر معلولان کارهایی در جامعه انجام می دهند که انسان های سالم قادر به انجام آن نیستند.

وی افزود: در ورزش جهانی اگر تحقیق شود معلولان ورزشکار کشورمان بیشتر از ورزشکاران سالم پرچم سه رنگ کشور ایران را به اهتزاز در می آورند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: امیدواریم که قدردان معلمانی باشیم که گاهی اوقات برای آموزش یک حرف ماهها با این عزیزان کار می کنند.

وی به رویکرد آموزش و پرورش استان در خصوص معلولان اشاره نمود و اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش علاوه بر اینکه تمام اعتباری که در این خصوص دریافت می کند را در این راه هزینه می نماید از جاهای دیگر نیز در تلاش است تا این اعتبار را افزایش دهد.

جمالی عنوان کرد: بیش از 800 دانش آموز معلول در 15 آموزشگاه استثنایی استان ایلام مشغول به تحصیل و تهذیب می باشند.

ایشان اظهار نمود: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی و آگاه سازی هایی که در چندین سال گذشته در بین خانواده ها صورت گرفته است باعث گردیده تا معلولیت قبل از تولد کاهش چشم گیری داشته باشد.

وی تاکید کرد: امسال با کمک سپاه بیش از 2 میلیارد و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات سپاه و آموزش و پرورش استان برای مرمت و بهسازی مدارس استثنایی در قالب طرح هجرت هزینه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار