رئیس دانشگاه یاسوج خبر داد؛

انعقاد اولین تفاهم‌نامه بین‌المللی دانشگاه یاسوج با دانشگاه فلورانس

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: در پی افزایش توانمندی‌های مختلف دانشگاه یاسوج در زمینه‌های علمی و پژوهشی و در راستای تقویت همکاری‌های خارجی اولین تفاهم‌نامه بین‌المللی این دانشگاه منعقد شد.

کد مطلب: ۵۵۵۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، محمودرضا رحیمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از انعقاد اولین تفاهم‌نامه بین‌المللی دانشگاه یاسوج خبر داد.

رئیس دانشگاه یاسوج افزود: با تلاش دفتر همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه و به منظور افزایش توان علمی پژوهشی دانشگاه یاسوج و همچنین بهره‌مندی پژوهشگران دانشگاه از فضاهای علمی معتبر دنیا تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه فلورانس ایتالیا امضا شد.

وی با بیان این نکته که دانشگاه فلورانس ایتالیا در زمره معتبرترین دانشگاه‌های دنیاست، خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه پس از طی مراحل اداری در آینده‌ای نزدیک اجرایی خواهد شد.

رئیس دانشگاه یاسوج اضافه کرد: تبادل دانشجو و استاد، ایجاد فرصت‌های مطالعاتی متقابل، انجام پروژه‌های مشترک علمی و آموزشی و پژوهشی و انجام چندین برنامه فرهنگی مشترک از جمله مفاد پیش‌بینی شده در این قرارداد است.

وی افزود: طبق آخرین رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان که توسط موسسه معتبر times higher education دانشگاه فلورانس ایتالیا از لحاظ معیارهای علمی در رتبه بالایی در میان دانشگاه‌های جهان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار