مدیرکل کانون پرورش فکری استان زنجان اعلام کرد

آغاز به کار سینمای کودک و نوجوان

این طرح به منظور فراهم کردن فضای سالم سرگرمی و تربیتی برای کودکان زنجانی اجرا شده است

کد مطلب: ۵۵۴۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا زنجان، محمدنقی صالحی در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان زنجان اظهار داشت: سینمای کودک از 16 آبان ماه به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زنجان آغار به‌کار کرده است.

وی ایجاد فضای سالم ، جذاب و سرگرم‌کننده ، تربیتی ، کاهش آسیب‌های اجتماعی و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان را از مهم‌ترین اهداف فعالیت سینمای کودک عنوان کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان سایر مناطق استان زنجان نیز می‌توانند از این سینما استفاده کنند گفت: از آغاز فعالیت این مرکز تاکنون گروه‌های مختلف دانش‌آموزی در نوبت صبح و خانواده‌ها در نوبت عصر از این سینما استفاده می کنند.

محمد نقی صالحی با اشاره به اینکه فیلم‌های تولید شده در کانون پرورش فکری در سینمای کودک به نمایش در می‌آید بیان کرد: از فیلم‌های شاخص ایرانی و خارجی در ارتباط با موضوعات تربیتی و آموزشی کودکان نیز در آن استفاده خواهد شد.

صالحی با اشاره به برنامه توسعه امکانات فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان در سطح استان زنجان ابراز کرد: یک مرکز فرهنگی و هنری برای کودکان نیز در شهر زنجان راه‌اندازی شده که صدها کودک و نوجوان از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

هم اکنون انیمیشن سینمایی ناسور در این سینما در حال اکران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار