ویژه برنامه های متعدد به مناسبت هفته بسیج در زنجان اجرا می شود

فرمانده سپاه ناحیه زنجان ضمن گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین از برگزاری 25 عنوان برنامه با شعار بسیج انقلابی و خدمتگذار در سطح ناحیه زنجان خبر داد.

کد مطلب: ۵۵۳۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد

ابوالفضل طهماسبی فرمانده سپاه ناحیه زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هدف از گرامیداشت هفته بسیج تبیین نقش و جایگاه بسیج و تقویت روحیه انقلابی و اقتدار ملی است .

وی با اشاره به اینکه برنامه های هفته بسیج با شعار محوری بسیج انقلابی و خدمتگذار شروع خواهد شد، تصریح کرد: تدوین گفتمان انقلابی گری و نمایش اقتدار همه جانبه بسیج و معرفی ظرفیت های بسیج و توامند سازی بسیج در قالب خدمات رسانی و محرومیت زدایی از برنامه های بسیج است .

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه 25 عنوان برنامه طی هفته بسیج در شهرستان زنجان برگزار خواهد شد، افزود: همزمان با اربعین حسینی مراسم تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور مردم شهید پرور زنجان در شهر ارمغانخانهو نیک پی برگزار خواهد شد .

وی به برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و اظهار داشت، برگزاری حلقه های معرفتی بسیج در سطح پایگاههای مقاومت، افتتاح پایگاههای مقاومت در سطح شهرستان زنجان و روستا ها، عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا، برگزاری یادواره آبروی محله در سطح حوزه های محلات، افتتاح طرح های اقتصادمقاومتی،واگذاری یک باب خانه محروم در روستای قره آغاج توسط بسیج سازندگی زنجان و غیره از برنامه های سپاه ناحیه زنجان در هفته بسیج است .

فرمانده سپاه ناحیه زنجان از برگزاری اجتماع بزرگ مدافعان حرم در 5 آذر در شهرستان زنجان خبر داد، افزود: هدف از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان با نام مدافعا حرم نمایش اقتدار و آمادگی بسیجان در سطح شهرستان زنجان است .

طهماسبی با اشاره به اینکه در راستای تجدید پیمان بسیجیان با آرمانهای انقلاب شهدای انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب همایش اجتماع بزرگ بسیجیان با سخنرانی سردار سرلشکر محسن رضایی در شهرستان زنجان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این همایش روز جمعه 5 آذر در مصلی نماز جمعه برپا می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار