باقرزاده به پانا خبر داد

تولید نرم افزار آموزش با گوشی همراه برای 100 سوادآموز نهضت

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: تولید نرم افراز برای آموزش سواد از طریق تلفن همراه در مراحل آزمایش و تولید بوده و برای 100 نفر به صورت آزمایشی اجرا می شود.

کد مطلب: ۵۵۳۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
علی باقرزاده در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در پاسخ به این سوال که تولید نرم افراز برای آموزش سواد از طریق تلفن همراه در چه مرحله ای است؟ گفت: با توجه به زیرساخت های مطلوب مخابراتی در کشور و ضریب نفوذ بالای تلفن همراه، استفاده از تبلت و گوشی همراه برای مقاصد آموزشی در اولویت کاری سازمان سوادآموزی قرار دارد.
باقرزاده با بیان اینکه امروزه رویکردهای آموزشی تغییر کرده است،اظهار کرد: اگر به سمت آموزش های سیار برویم، نتایج مطلوب تری را کسب خواهیم کرد. هدف کلی برنامه مبارزه با بی سوادی در ایران تربیت شهروندان مومن و با سواد است.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: تولید نرم افراز برای آموزش سواد از طریق تلفن همراه در مراحل تست بوده و تولید شده است. آموزش از این طریق پروژه ای تحقیقاتی است و به لحاظ حقوقی و فنی اقدامات لازم انجام گرفته است.
معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: پس از تولید این نرم افزار به صورت آزمایشی، ۱۰۰ نفر تحت پوشش طرح آموزش الکترونیکی قرار گرفته اند.
باقرزاده در پایان یادآور شد: اگر اثربخشی طرح آزمایشی آموزش الکترونیکی مثبت باشد و هزینه و زمان کمتری نسبت به آموزش حضوری ببرد مرحله بعدی آزمایش آن در مقیاس بزرگتر انجام خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار