مجمع مدرسین تشکیلات دانش آموزی پیشتازان و فرزانگان زنجان برگزار شد

رییس سازمان دانش آموزی استان زنجان با تبیین اهداف اصلی و فرعی فعالیتهای سازمان دانش آموزی، خواستار تقویت فکری، محتوایی و فنی هر چه بیشتر مربیان و دانش آموزان عضو این سازمان شد.

کد مطلب: ۵۴۹۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از زنجان مجمع مدرسین تشکیلات دانش آموزی پیشتازان و فرزانگان با حضور فیروز مهدی رئیس سازمان دانش اموزی استان زنجان، در محل سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.

در این جلسه فیروز مهدی با تبیین اهداف اصلی و فرعی فعالیتهای سازمان دانش آموزی، خواستار تقویت فکری، محتوایی و فنی هر چه بیشتر مربیان و دانش آموزان عضو این سازمان شد. رئیس سازمان دانش آموزی استان زنجان با تاکید بر ضرورت توانمندسازی اعضای تشکلها در امور پرورشی و آموزشی، خواستارتوجه جدی مربیان به امر آموزش پیشتازان و فرزانگان شد.

تربیت اجتماعی دانش آموزان و ملزومات آن به عنوان اصلی ترین هدف سازمان دانش آموزی، بخش دیگری از سخنان فیروز مهدی را تشکیل میداد. وی با اشاره به نقش اعضای تشکلهای دانش آموزی در تشکیل سرمایه اجتماعی به اهمیت سرمایه گذاری در سرمایه انسانی اشاره نمود.

در ادامه اعضای جلسه به بیان دیدگاههای خود و ارائه گزارش فعالیت پرداختند و نهایتا با جمعبندی و ارائه رهنمود توسط رییس سازمان دانش آموزی استان جلسه به پایان رسید.

برخی موارد مطروحه در جلسه مذکور به شرح ذیل می باشد:

1. بررسی نحوه ارتقا درجه مربیان تشکیلاتی

2. تصمیمگیری در مورد زمان تشکیل گردهمایی توجیهی آمموزشی مربیان

3. اعلام اسامی همکاران شرکت کننده در گردهمایی مذکور و تقدیر از آنها

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار