عباس رافعی در غرفه پانا گفت:

«فصل فراموشی فریبا» در کشورهای اروپایی آمریکایی و عربی اکران می شود

عباس رافعی کارگردان فیلم «فصل فراموشی فریبا» با حضور در غرفه خبرگزاری پانا در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری های کشور از اکران این اثر سینمایی در اروپا، آمریکا، کانادا و کشورهای عربی خبر داد.

کد مطلب: ۵۴۹۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
عباس رافعی با حضور در خبرگزاری پانا درباره اکران فیلم سینمایی «فصل فراموشی فریبا» که پیش از این توسط حوزه هنری تحریم شده بود، توضیح داد: به زودی این فیلم در کشورهای اروپایی، آمریکا، کانادا و کشورهای عربی اکران عمومی خواهد شد.
وی با اشاره به این مطلب که هم اکنون سه کمپانی بزرگ فیلم برای عقد قرارداد اکران عمومی «فصل فراموشی فریبا» اعلام آمادگی کرده اند، تصریح کرد: متاسفانه آثار سینمایی ایران در کشورهای دیگر به خوبی نمیاش داده نمی شود. علت این موضوع نیز این است که ما نتوانسته ایم در امور بین المللی سینما اقدامات مثبتی داشته و تنها فیلم هایمان در مرحله حضور در جشنواره های بین المللی باقی می ماند.
رافعی همچنین خاطرنشان کرد: «فصل فراموشی فریبا» نزدیک به 96 حضور بین المللی را در جشنواره های خارجی تجربه کرده که از این میان 78 جایزه را به خود اختصاص داده است. اما در داخل کشور به خوبی دیده نشده است. همچنین در زمان اکران خود توسط حوزه هنری تحریم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار