زنگ روز دانش آموز یادآوری شیرینی از استکبارستیزی ملت ایران است

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: روز ملی مبارزه با استکبار ستیزی هر ساله در آستانه 13 آبان برگزار می شود تا بگوییم پای حرفمان ایستاده ایم و این صدای زنگ باید بیشتر و بلندتر نواخته شود تا بگوییم ملت بیداری هستیم و نسل به نسل آرمان های خود را دنبال می کنیم .

کد مطلب: ۵۴۸۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران ، مهدی علی اکبرزاده در مراسم نواختن زنگ ملی مبارزه با استکبار جهانی که امروز 12 ابان ماه در دبیرستان دخترانه دور اول شاهد هاجر منطقه 10 تهران برگزار شد اظهار داشت: زنگ روز دانش آموز یادآوری شیرینی از استکبارستیزی ملت ایران است و امروز اگر ما به این زیبایی و نظم در مدارس حضور داریم به برکت وجود شهیدان است .

وی افزود: ما سه زنگ طلایی در طول سال تحصیلی داریم . زنگ شروع سال تحصیلی در اول مهر ماه ، زنگ روز ملی استکبارستیزی در 13 آبان و زنگ گلبانگ انقلاب در 12 بهمن ماه .زنگ می نوازیم تا تذکری باشد برای ما تا عزت و هدف خود را فراموش نکنیم.

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر هر ساله ایام محرم ، ماه رمضان و اعیاد مذهبی را برگزار می کنیم به دلیل این است که ما انسان ها نیاز به یادآوری داریم و وقتی امتحان داریم نیز لازم است تا درسها را مرور کنیم . زیرا هر چه خوب است باید تکرار و یادآوری شود زیرا انسان ها موجوداتی فراموشکار هستند.

وی ادامه داد: روز ملی مبارزه با استکبار ستیزی هر ساله در آستانه 13 آبان برگزار می شود تا بگوییم پای حرفمان ایستاده ایم و این صدای زنگ باید بیشتر و بلندتر نواخته شود تا بگوییم ملت بیداری هستیم و نسل به نسل آرمان های خود را دنبال می کنیم .

علی اکبرزاده گفت: دانش آموزان حال حاضر ما در زمان انقلاب نبودند اما امروز انقلابی تر از گذشته در عرصه علمی و فناوری در دنیا می درخشند و خودشان را دست کم نمی گیرند. امروز با گسترش فضای مجازی دنیا بسیار کوچک شده است و کوچکترین اتفاق در دنیا صدا می کند و مستکبرین منتظرند تا صدای زنگ استکبارستیزی ما چگونه است.

وی افزود: ما امسال بهتر از هر سال نه تنها با صدای زنگ با تکبیر و شعار خود در گوش مستکبرین صدا می کنیم تا گوششان کر شود و آنها را از صحنه خارج می کنیم .

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: ما رهروان امام خمینی (ره) هستیم و در همه عرصه های ظلم ستیزی حضور داریم و تنها به چهاردیواری مملکت خود نمی نگریم و هر کجای دنیا ظلم و کفر و شرک باشد با آن مبارزه می کنیم.

وی گفت: نگاه شما دانش آموزان معنای زیادی دارد و ما از این نگاه ها مطالب زیادی را دریافت می کنیم و اگر امروز در فضای مجازی مستکبرین با قدرت خود وارد شده اند ما مانند یک بدن قوی و قدرتمند که شاید ویروس ها به آن حمله کنند اما باقدرت دفاعی خود از نفوذ آنها جلوگیری می کنیم که این قدرت تعلیمات دینی ما است و همچون دیواری مستحکم ما در مقابل هجوم ها مقاوم می کند.

علی اکبرزاده اضافه کرد: پدر و مادرهای شما وظیفه خود را انجام داده اند شما نیز به عنوان یک دانش آموز باید قدر فرصتهای خود را بدانید تا در عرصه علم و دانش شرمنده شهدا نشوید زیرا شهدا با هر قطره خون خود یک پیام برای ملت ما داشتند و سبک زندگی آنها سبک زندگی امروز ما باید باشد.

وی گفت: شما دانش آموزان باید در روز دانش آموز با خود پیمان ببندید که با عزم و اراده جدی به پا خواهید خواست و در همه عرصه ها تلاش و کوشش می کنید زیرا امام خمینی می فرماید قیام برای خداوند عبادت است و این قیام می تواند در عرصه های مختلف علمی ، فناوری و ... باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار