شهردار یاسوج؛

پروژه‌های شهری یاسوج دارای پیوست فرهنگی می‌شود

شهردار یاسوج گفت: همه پروژه‌های شهری یاسوج دارای پیوست فرهنگی می‌شود.

کد مطلب: ۵۴۷۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی جاوید ظهر امروز در جمع برخی فعالان فرهنگی اظهار کرد: هم اینک برای چهار بوستان بانوان، غدیر، چشمه نباتی و ولایت پیوست فرهنگی تهیه شده است.

وی اظهار داشت: اساتید فرهنگی، کارشناسان، ائمه جمعه و جماعات و دست اندرکاران امور فرهنگی باید در این زمینه شهرداری را یاری کنند.

شهردار یاسوج گفت: معتقدیم پیوست فرهنگی باعث می‌شود تا به اهداف توسعه فرهنگی و اجتماعی در شهر یاسوج نزدیک شویم.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی تاثیر به سزایی در رشد و توسعه شهر دارد افزود: داشتن پیوست فرهنگی در پروژه‌های شهری یاسوج حلقه مفقوده‌ای است که با تدبیر شهرداری عملیاتی خواهد شد.

جاوید گفت: در زمینه پیوست فرهنگی پروژه‌های عمران شهری یاسوج نیازمند همراهی اصحاب فرهنگ و هنر هستیم و از ایده و طرح‌های جدید استقبال می‌شود.

وی تصریح کرد: بر این باوریم که همه فعالیت‌های عمرانی و ساخت و ساز در شهر یاسوج باید منطبق با فرهنگ عمومی و شاخص‌های فرهنگی منطقه باشد و در این زمینه از هرگونه ایده استقبال می‌کنیم.

شهردار یاسوج گفت: منطبق کردن پروژه‌های شهری به پیوست فرهنگی در راستای منویات رهبری معظم انقلاب باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

وی افزود: در این راستا علاوه بر الزام پیوست فرهنگی اجتماعی در پروژه‌ها نگاه مدیران مجموعه شهرداری باید در این پیوست‌ها مورد توجه قرار گیرد و دغدغه فرهنگی در کنار تسریع در پروژه‌ها نیز لحاظ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار