وزیر محیط‌زیست و زیرساخت هلند:

به دنبال ایجاد تبادلات و تعاملات مناسب با ایران هستیم

وزیر محیط‌زیست و زیرساخت هلند گفت: با شناختی مطلوبی که از کشور ایران و امکانات و پتانسیل‌های آن پیدا کرده‌ایم، به دنبال ایجاد تبادلات و تعاملات مناسب با این کشور هستیم.

کد مطلب: ۵۴۶۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، ملانی شولتزفان هیگن وزیر محیط زیست و زیرساخت هلند و نمایندگان شرکت‌های خصوصی کشور هلند و همچنین معاون وزیر نیرو در قالب هیاتی وارد بندرعباس شدند.

ملانی شولتزفان در بدو ورود به بندرعباس در جمع خبرنگاران، افزود: یک هفته است در ایران هستم و در این مدت به شناخت مناسبی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این کشور توانمند رسیده‌ایم.

وی بابیان اینکه در این مدت دیدارهایی با وزیر انرژی و راه و شهرسازی داشته‌ام، تصریح کرد: در این مدت سفیر کشور هلند در تهران بارها از ظرفیت‌های بالقوه بندرعباس و نقش استراتژیک آن در منطقه سخن گفت و همین امر زمینه‌ساز سفرم به بندرعباس شد.

وزیر محیط‌زیست و زیرساخت هلند که به دعوت وزیر نفت به کشورمان سفرکرده است، اضافه کرد: ارتباطات متفاوتی درگذشته با ایران داشتیم اما با شناختی مطلوبی که از کشور ایران و امکانات و پتانسیل‌های آن پیدا کردیم، به دنبال ایجاد تبادلات و تعاملات مناسبی با این کشور هستیم و امیدوارم تبادلات خوبی را با کشور ایران داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، ملانی شولتزفان - وزیر محیط‌زیست و زیرساخت هلند و هیئت همراه با هدف توسعه بندری و تکنولوژی دریایی به همراه نمایندگانی از شرکت های مختلف این کشور از ۲-۷ آبان در ایران حضور دارند و قرار است امروز چهارشنبه(5 آبان) از ظرفیت‌های اقتصادی استان هرمزگان نظیر بندر شهید رجایی و مجتمع کشتی‌سازی فراساحل بازدید به عمل آورند. نمایندگان شرکت بین‌المللی پیمانکاریِ BAM، کشتی‌سازی Damen، بندر روتردام، شرکت ساخت و تعمیر زیرساخت‌های دریایی Royal Boskails Westminster، شرکت فناوری فراساحلی Royal IHC، مؤسسه تحقیقاتی دریایی STC Greop، شرکت پیمانکاری لایروبی Van Oord و آژانس مهندسی و مشاوره Witteveen+Bos در این سفر، وزیر هلندی را همراهی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار