اعلام فهرست نامزدهای بهترین دوومیدانی‌کاران سال 2016

فهرست 20 نفره بهترین دوومیدانی‌کاران جهان در سال 2016 اعلام شد.

کد مطلب: ۵۴۴۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، فدراسیون جهانی دوومیدانی نامزدهای بهترین دوومیدانی کاران سال 2016 جهان را اعلام کرد که کنیا بیشترین نمایندگان را در این فهرست دارد.

در بخش مردان یوسین بولت افسانه‌ای، دونده دوی سرعت و دارنده 9 مدال طلای المپیک حضور دارد. با توجه به سه مدال طلایی که او در ریو کسب کرد، شانس اصلی برای کسب عنوان بهترین دوومیدانی کار مرد جهان در سال 2016 است.

تیاگو داسیلوا، دوومیدانی‌کار پرش با نیزه برزیل و قهرمان المپیک و اشتون ایتون، دهگانه‌کار آمریکایی که در سال 2015 بهترین دوومیدانی‌کار شد نیز در این فهرست قرار دارند. محمد فرح بریتانیایی، الیوت کیپچوت کنیایی، کانسلوس کیپروتو کنیایی، عمر مک لئود جامائیکایی، دیوید رادیشا کنیایی، کریستین تیلور از آمریکایی و واید ون نیه کرک از آفریقای جنوبی، دیگر دوومیدانی‌کارانی هستند که در فهرست بهترین های جهان قرار گرفتند.

آلماز آیانا از اتیوپی، روت بیتیا از اسپانیا، ویوین چریوت از کنیا، کندرا هریسون از آمریکا، کاترین ایبارگوئن از کلمبیا، روت جابت از برونئی، ساندرا پرکوویچ از کرواسی، کاستر سمنیا از آفریقای جنوبی، الین تامپسون از جامائیکا و آنیتا ولودرژک از لهستان نیز در بخش زنان نامزد دریافت بهترین جایزه سال هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار