معاون سیاسی امنیتی استاندارایلام درمراسم زنگ امربه معروف ونهی ازمنکر

فاصله گرفتن از سیره اهل بیت (ع) موجب بروز ناهنجاری می شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: وجود بزه کاری، جرم، شکاف طبقاتی و دیگر ناهنجاری های موجود در اجتماع به خاطر دوری و فاصله گرفتن از سیره و زندگی اهل بیت و اولیای الهی است.

کد مطلب: ۵۴۱۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارشخبرنگار پانا ازاستان ایلام، حسین کلانتری در آیین به صدا درآمدن زنگ آغازهفته امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: اگر عموم مردم مسیر و هدف ائمه اطهار و به ویژه حضرت سید الشهدا (ع) را الگو و معیار زندگی خود قرار دهند امور جامعه اصلاح می شود .
وی هدف از قیام امام حسین ( ع) را برپایی حکومت نبوی و علوی، اقامه نماز، پایبندی به قوانین شرعی دین اسلام، اشاعه فرهنگ و فضیلت عظیم امر به معروف و نهی از منکر در بین جامعه اسلامی دانست و گفت: به طور قطع رعایت قوانین شرعی دین اسلام از سوی مسلمانان مسیرزندگی آنها را هموار می سازد .

کلانتری یادآور شد: دفاع مقدس ما هم برگرفته از اهداف و آرمان های نهضت عاشورا بود و رزمندگان ایرانی با ادامه راه و هدف امام حسین (ع) حدود الهی را برای جامعه تبیین کردند .

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدای شکل گیری از قیام سالارشهیدان الگو گرفت و حکومت قرآن بر جامعه هدف اصلی انقلاب و نظام است تا کشور بر مدار اسلام ناب حرکت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار