سیمئونه: فینال نزدیکی با رئال خواهیم داشت

سرمربی اتلتیکو مادرید معتقد است کاسیمرو باعث خطرناک تر شدن ضد حملات رئال مادرید می شود.

کد مطلب: ۵۰۰۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از آس، اتلتیکو مادرید شنبه شب در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید قرار می گیرد. دیگو پابلو سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی گفت: با توجه به ترکیب دو تیم بازی نزدیکی خواهیم دید و بازی کنترل شده خواهد بود. حضور کاسیمرو باعث اتحاد بیشتر رئال مادرید می شود. همچنین قدرت تهاجمی تیم را حفظ می‌کند. فکر می کنم مادرید در ابتدای بازی فشار بیشتری روی دروازه ما بیاورد.

سرمربی اتلتیکو مادرید درباره فینال دو سال پیش اظهار کرد: باشگاه و بازیکنان من را همراهی کردند تا بتوانیم به رقابت ادامه دهیم. بازیکنان زیادی نسبت به آن فینال تغییر کرده‌اند. این موضوع برای باشگاه خیلی ارزشمند است. آن ها به تلاش خود برای بهتر شدن ادامه می دهند.

او در مورد بازی فردا شب گفت: بازی در فینال جذابیت دارد. بهترین چیزی که همراه این گروه داشتم آماده بودن، ناامید نشدن، مبارزه کردن و تغییر نیافتن هویت و تعهد است.

سرمربی آرژانتینی در ادامه افزود: دو تیم تغیر زیادی نکرده اند. مادرید همچون چهار سال قبل بازی خواهد کرد. در تیم ما نیز تغییرات زیادی بوده است اما شیوه دو تیم کاملا با هم فرق می کند. حضور کاسیمرو مادرید را به خصوص در ضد حملات خطرناک کرده است. برابر منچستر سیتی در دو بازی رفت و برگشت شاهد این موضوع بودیم. مادرید در فضاها خیلی خطرناک است.

سیمئونه درباره قرار گرفتن درمیان تیم های بزرگ اظهار کرد: ادامه دادن به موفقیت تیم را به جایگاه های بالا می رساند. تیم های برتر کمی وجود دارند. بارسلونا، بایرن مونیخ، رئال مادرید از بزرگان قاره اروپا هستند. ثبات، توازن و تلاش تیمی در این تیم ها وجود دارد. باید برتری مان را حفظ کنیم و مراقب باشیم آن را از دست ندهیم، تنها راه آن پیروزی است.

اتلتیکو در یک چهارم نهایی بارسلونا را حذف کرد و در نیمه نهایی تیم قدرتمند دیگری به نام بایرن مونیخ را شکست داد. سرمربی قرمز و سفیدپوشان در این رابطه گفت: حذف این دو تیم آسان نبود، اما ما در دیدارهای خانگی هوشمندانه بازی کردیم.

دیگو کاستا در فینال دو سال پیش حضور داشت، ولی در حال حاضر در چلسی پا به توپ است. سیمئونه درباره مهاجم پیشن تیمش گفت: پس از پیروزی برابر بایرن و بارسونا به ما تبریک گفت.افرادی هستند که با پیراهن اتلتیکو بازی های این تیم را از طریق تلویزیون دنبال می کنند.

او درباره زین الدین زیدان، سرمربی مادرید اظهار کرد: کار یک مربی مهم است. کاسیمرو تیم را خیلی عوض کرد. زیدان مربی بزرگی است.

اتلتیکو طرفداران زیادی در برزیل دارد. سرمربی آرژانتینی دراین رابطه گفت: فوتبال فوق العاده است و فراتر از رقابت است. شور و اشتیاق همدیگر را به هم نزدیک می کند.

رونالدو نازاریو در مصاحبه اخیرش اعلام کرد که برخی از شیوه های سیمئونه را نمی پسندد. سرمربی اتلتیکو در این باره اظهار کرد: به بازیکنان بزرگی همچون رونالدو احترام می گذارم. عقاید قابل احترام هستند. در فوتبال همچون سیاست و مذهب همه می توانند نظر بدهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار