فن‌خال: خوش‌شانس بودیم اما بسیار خوشحالم

خبرگزاری پانا: سرمربی شیاطین سرخ از پیروزی برابر بارسلونا بسیار خوشحال است. او البته اعتراف کرد که تیمش تا حدودی خوش‌شانس بود. فان‌خال بسیار امیدوار است که دخیا در یونایتد باقی بماند.

کد مطلب: ۳۷۶۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، منچستر یونایتد در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه سه بر یک بارسلونا، قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا را از پیش رو بردارد و ثابت کند که در شرایط خوبی قرار دارد.

طبیعی است که لوئیس فان‌خال، سرمربی هلندی شیاطین سرخ از پیروزی تیمش در این دیدار بسیار خوشحال باشد. او پس از بازی در گفت‌وگو با سایت باشگاه عنوان کرد: توازن مهم‌ترین چیز برای ما در شرایط کنونی است. در فصل آمادگی سال قبل موفق شدیم که برابر رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی برسیم والان هم بارسلونا قهرمان را شکست دادیم و این نشان می‌دهد که می‌توان برابر بزرگان به پیروزی رسید. البته باید اعتراف کنم که در در این دیدار شانس با ما یار بود؛ چرا که بارسلونا سه بار توپ را به تیر دروازه زد با این حال باید بگویم که از این پیروزی بسیار خوشحال هستم. هر اندازه که بارسلونا توانست روی دروازه ما فرصت ایجاد کند ما هم همین کار را کردیم و این بسیار خوشحال کننده است.

او درباره دخیا و آینده‌اش در اولدترافورد هم گفت: در 60 دقیقه نخست دخیا را دیدید. او هر چند با آسیب مواجه شده بود و یک هفته تمرین نکرده بود اما عملکرد بسیار خوبی داشت. او اجازه نداد که بارسلونا روی فرصت نخست خود که بسیار هم خطرناک بود به گل برسد. بله! باید اعتراف کنم که بسیار امیدوارم که دخیا در یونایتد باقی بماند. با این حال باید بگویم که در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

فان‌خال درباره همکاری دیپای با رونی گفت: این دو بازیکن نهایت تلاش خود را به کار گرفتند تا با هم هماهنگ شوند. این دو بازیکن می‌توانند برابر هر تیمی خطرساز ظاهر شوند. تنها به زمان نیاز دارند و اطمینان دارم که می‌توانند زوج خوبی در خط حمله یونایتد باشند.

سرمربی شیاطین سرخ در پایان سخنان خود به ستایش از عدنان یانوزای زننده گل سوم تیمش پرداخت و گفت: یانوزای بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. حضور او در بازی هم می‌تواند به مدافعان کمک کند و هم خط میانی و این بسیار مهم است. او بازی خوبی را در این دیدار به نمایش گذاشت و شایسته ستایش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار