مدیر کل شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی:

بیش از 70 درصد از دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد هستند

خبرگزاری پانا : مدیر کل شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی گفت : 74 درصد از دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

کد مطلب: ۳۲۳۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور گفت: خدمت به دانشجویان شاهد و ایثارگر، خدمت و راه ترویج فرهنگ ایثار در کشور است.
دکتر جعفر سعیدی افزود: فرزندان شاهد و ایثارگر باید پرچم‌داران فرهنگ جهاد در دانشگاه و سطح جامعه باشند.
وی تصریح کرد: از هرگونه فعالیت علمی، پژوهشی و فرهنگی فرزندان شاهد و ایثارگر باافتخارحمایت می‌کنیم، چون آن را باور داریم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور اظهار کرد: استفاده از ظرفیت کانون شاهد و ایثارگر توسط دانشجویان و مسئولین این مرکز می‌تواند ما را به سمت الگوهای اسلامی در دانشگاه سوق دهد.
وی با اشاره به استفاده از نخبگان کانون شاهد و ایثارگر به‌عنوان مشاورینخودگفت: از راهنمایی‌ها و نقطه نظرات همه شما برای ارتقاء دانشگاه استقبال خواهم کرد.
در ادامه برنامه مشاور ریاست و مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برگزاری این‌گونهگردهمایی‌ها ما را امیدوارترمی‌کندو به ما یادآوری می‌کندکه شهدا و ایثارگران هیچ‌وقت غریب نبوده و نیستند.
سید محمدتقی طباطبایی افزود: در این زمانه همه ما وظیفه‌ای داریم که این وظیفه برای وارثان اصلی آن سنگین‌تر است زیرا باید آن رشادت‌ها را به گروهی که آن را ندیده‌اند بشناسانند.
وی ادامه داد: وقتی باید آثار عملکرد فرهنگی خود را مثبت بدانیم که جوانان آرزویشان شبیه شدن به شهیدان همت، باکری، زین‌الدین، برونسی‌ها و کسانی که از استقلال، شرف و تمامیت ارضی این کشور دفاع کرده‌اند باشد، آن روز در عملکرد فرهنگی موفق بوده‌ایم.
طباطبایی تصریح کرد: مبلغان یک فرهنگ باید بر خواسته از آن مکتب باشندو اگر پیام کربلا را کسی جز حضرت زینب (س) منتقل می‌کرد شایداز آن ارزش‌ها چیزی باقی نمی‌ماند، شما نیزبر خواسته از مکتب رشادت‌های 8 سال دفاع مقدس هستیدوهیچ‌کس بهتر از شما نمی‌تواند این فرهنگ را در نسل کنونی ترویج دهد.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر بیمه کردن کشور بافرهنگ دفاع مقدس تأکید کرد: اگر این فرهنگ نهادینه شود دشمن هیچ‌گاهجرئت صحبت درباره حمله به ایران را نخواهد کرد.
مشاور ریاست و مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامیاظهار کرد: فرق ما با کشورهای ناامن اطراف خود این است که ما مظلومانه و باروحیه سلحشوری و شهادت‌طلبیجنگیدیم و این کشور را حفظ کردیم که این روحیه متأسفانه در برخی از کشورها دیده نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: وظیفه بعدی ما این است که خود را ارتقاء دهیم، اراده نظام جمهوری اسلامی در این است که آینده کشور در دست فرزندان شهدا و ایثارگران باشد و شما به‌عنوان مسئولین آینده این نظام باید به این سطح از توانایی علمی و اعتقادی برسید.
مشاور ریاست دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی 40 درصد بار علمی کشور را بر دوش دارد و در 33 سالگی خود توانسته است 50 درصد از فارغ‌التحصیلان 80 سال گذشته از این مرزوبوم را در خود پرورش دهد.
سید محمدتقی طباطبایی افزود: 74 درصد از دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.
در پایان از 30 نفر از دانشجویان فعال شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار